Gå til innhold

Har så lyst på en iphone!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen erfaringer? Er iphonen verdt pengene? Er det stor forskjell på 4 og 4s? Burde jeg vlege 16 eller 32 gb?

Jeg ønsker meg iphone blant annet på grunn av bra kamera med hele tiden. Det er så ofte jeg hadde hatt lyst til å ta bilder av barna, men så har jeg ikke kamera med.

I tillegg er det flere app'er jeg tenker at hadde vært supre og ha, mulighet ti å skjekke privat mail/surfe på veg til å fra jobb osv.

Den tlf jeg har nå er GAMMEL. elendig kamera, kan ha ca 10 bilder lagra før den er full. Kan ikke høre på musikk/radio.

Noen som har noen erfaringer å dele? Evt tips til andre smart telefoner som er like smarte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker iphone. Har 3gs og mannen har 4s. Ikke veeeldig stor forskjell fordi man oppgraderer operativsystemet når det kommer nytt, men hans har jo MYE bedre kamera + noen finesser jeg ikke har.

Jeg har 32 GB. Vet ikke om jeg trenger så stor plass, men er i alle fall utrolig kjekt å slippe å irritere seg over at telefonen er full til enhver tid ;) Har aldri opplevd at den er full.

Jeg ville absolutt valgt iphone, synes telefonen er GENIAL!

Skrevet

Jeg hadde iphone, men gikk over til Samsung galaxy s2 og angrer ikke på det, men har nå lyst på s3;-)

Skrevet

hvilken tlf er enklest å bruke?

Skrevet

hvilken tlf er enklest å bruke?

iPhone er i alle fall utrolig enkel, til og med de minste barna forstår den :P;)

Skrevet

jeg kjenner jeg er faretruende nærme å bestille men en :-)

Skrevet

Jeg hadde iphone, men gikk over til Samsung galaxy s2 og angrer ikke på det, men har nå lyst på s3;-)

Jeg sliter med å velge mellom iphone og galaxy... synes galaxy virker litt i største laget? Litt for stor til å putte i lomma, liksom?!

Skrevet

jeg har også hørt noen si at galaxy er litt større enn iphone, men vet ikke om det stemmer. har aldri sammenlignet de side om side.

Skrevet

Jeg sliter med å velge mellom iphone og galaxy... synes galaxy virker litt i største laget? Litt for stor til å putte i lomma, liksom?!

Den er litt større men ikke så mye at det byr på problemer.

Skrevet

Hvis du skal bruke den til mail og bilder er skjermen skuffende liten i forhold til andre telefoner. Tung og firkantet også. Alle telefoner (android), kan vise mailen din.

Skrevet

Jeg har Iphone 4. Er utrolig fornøyd, og lillemor på 3 år vet veldig godt hvordan den skal brukes :P Jeg synes den er veldig enkel i bruk, og angrer ikke på at jeg kjøpte den.

Grunnen til at jeg kjøte 4 istedenfor 4s var fordi den ikke tålte så mye kulde, og da vi er mye ute på vinteren er det er fordel at den ikke dør om det skulle skje noe!

Har 16 gb, men synes det var i minste laget. Hadde jeg valgt på nytt hadde jeg kjøpt 32, men det kommer jo an på hvor mye den skal brukes. Du blir avhengig av den til det meste når du har kjøpt.

Mail, nyheter, facebook, meldinger, underholdning for

barna...

Jeg har ikke angret! Om du har råd synes jeg du skal gå for den! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...