Gå til innhold

Så mye gærne folk her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det så vanlig å være gæren, bare at det skjules i det virkelige liv, eller tiltrekker dib seg gærninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger eksempel, link eller noe sånn.....

Skrevet

bare å se nedover på sida her det. Psykotiske folk (virkelig gærne), folk som tror de vet bedre enn eksperter (ABB-sakkyndig-saken), folk som ikke synes egne unger er søte, folk som mener at de ikke prøver å bli gravide selv om de har sex og ikke bruker prevensjon... Er jo galskap og tull omhverandre her... Er det vanlig?

Gjest peacock
Skrevet

De fleste gærne er anonyme og slenger dritt bare fordi de kan. DET er DIB i et nøtteskall. Heldigvis har det blitt bedre enn det var før.

Skrevet

Dette er jo et forum hvor man kan synse og mene til man blir grønn. Du virker litt naiv hvis du tror at alle er som på julebildene de sender deg hvert år. Anonymforum er et sted man kan brette ut forbudte tanker, fortelle om psykiske lidelser- som faktisk svært mange har og for å provosere. Nettopp fordi vi kan ikke i dagens samfunn håndhilse å si ;" Hei, jeg heter Martha og jeg synes ikke mine barn er videre søte og til vanlig sliter jeg med stemmer i hodet mitt, men kan du sende meg saltet"...

Alle er litt pling i bollen... Men siden vi følger normene, tar vi alle på oss masker ;) Her kommer vi til vår rett... Mohahaha ;)

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

De som ikke har noen skjeletter i skapet har ikke sett godt nok etter.

Skrevet

Ja, vi gærne har det godt :-) God hælj!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...