Gå til innhold

Hvorfor har du ikke lagt deg enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet det er helg da ;) men når pleier du å legge deg i helgen, og i forhold til hverdagen?

Dere som bor sammen, legger dere dere likt, eller hvem legger seg først`?

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Er så fin kveld, dessuten sov jeg middag .

Skrevet

tja, så nysjerrig på andre :P må lese litt her før jeg legger hodet på puta :P Ellers har jeg jeg koset meg med min tvillingsøster, og mannen er ikke hjemme.. får legge meg snart tror jeg! prøve å få en dag i morgen å :D

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Er på budrunde på en kjøp/salg side på facebook :-p Så da fordriver man tiden her inne, men nå blir det natta, tidlig opp i morgen for å sjekke hva budrunden står på, så kanskje jeg får det jeg vil ha ;)

Skrevet

Blir å legge meg nå. Har sett film og sløvet på sofaen ei goood stund. Har nettopp vært å satt hesten min innafor gjerde igjen, da han hadde kommet seg utafor :-p

Skrevet

Mini i huset er syk så her er man våkne alle mann.

Skrevet

Samboeren er på fest med jobben, så jeg har vabsker med å sove, litt husredd;) Nå måtte jeg gå å hente eldste fra senga si så han kunne sove med meg her, da slipper jeg å være så redd :P

Skrevet

Har sovet nesten hele dagen i dag pga migreneanfall, så da er nokså våken nå

Gjest Miryks
Skrevet

Pottetett i nesa, og har ikke nesespray.

Skrevet

Akkurat klart å roe minsten med kolikk, så måtte bare inn å snike litt før jeg stuper til køys. Her legger jeg og sambo oss nesten aldri samtidig, da vi deler på å springe våken om natta. Jeg kan legge meg fra alt mellom 19.00 og 04.30... Kommer an på lillemor og hvordan hun har det..

GOD NATT :D

Skrevet

Samboeren er på fest med jobben, så jeg har vabsker med å sove, litt husredd;) Nå måtte jeg gå å hente eldste fra senga si så han kunne sove med meg her, da slipper jeg å være så redd :P

Hehe, skjer at jeg også henter en av barna om jeg er alene :P

Skrevet

Jeg flytter imorgen og må pakke. Tar jo aldri slutt på ting å pakke. Er drittlei nå!!!!! Puh... der fikk jeg det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...