Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Vet det er helg da men når pleier du å legge deg i helgen, og i forhold til hverdagen? Dere som bor sammen, legger dere dere likt, eller hvem legger seg først`?
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Er så fin kveld, dessuten sov jeg middag .
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 tja, så nysjerrig på andre må lese litt her før jeg legger hodet på puta Ellers har jeg jeg koset meg med min tvillingsøster, og mannen er ikke hjemme.. får legge meg snart tror jeg! prøve å få en dag i morgen å
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Er på budrunde på en kjøp/salg side på facebook :-p Så da fordriver man tiden her inne, men nå blir det natta, tidlig opp i morgen for å sjekke hva budrunden står på, så kanskje jeg får det jeg vil ha
Trønderbærta Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Blir å legge meg nå. Har sett film og sløvet på sofaen ei goood stund. Har nettopp vært å satt hesten min innafor gjerde igjen, da han hadde kommet seg utafor :-p
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Mini i huset er syk så her er man våkne alle mann.
Popelko Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Samboeren er på fest med jobben, så jeg har vabsker med å sove, litt husredd;) Nå måtte jeg gå å hente eldste fra senga si så han kunne sove med meg her, da slipper jeg å være så redd
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Har sovet nesten hele dagen i dag pga migreneanfall, så da er nokså våken nå
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Akkurat klart å roe minsten med kolikk, så måtte bare inn å snike litt før jeg stuper til køys. Her legger jeg og sambo oss nesten aldri samtidig, da vi deler på å springe våken om natta. Jeg kan legge meg fra alt mellom 19.00 og 04.30... Kommer an på lillemor og hvordan hun har det.. GOD NATT
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Samboeren er på fest med jobben, så jeg har vabsker med å sove, litt husredd;) Nå måtte jeg gå å hente eldste fra senga si så han kunne sove med meg her, da slipper jeg å være så redd Hehe, skjer at jeg også henter en av barna om jeg er alene
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Jeg flytter imorgen og må pakke. Tar jo aldri slutt på ting å pakke. Er drittlei nå!!!!! Puh... der fikk jeg det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå