Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Digga den i starten, men synes ikke siste episode var så bra, ble litt for mye kirke for min del (burde jo blitt advart av navnet, vet det). Men fortsetterå se en stund til ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Prøvde å se det, i en erstatning til frustrerte fruer! Var ikke det samme.. ikke de kjappe kommentarene som jeg kanskje hadde forventet osv.. men får prøve litt til kanskje? =)
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Småsøtt fyllstoff med egentlig gode karakterer men ikke de store replikkene - så de er avhengig av gode situasjoner i stedet, og når de får det til blir det bra, ellers blir det middelmådig.
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Syns det startet bra, men er litt platt. Veldig amerikansk......
TPK Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Har bare sett en episode, men tror ikke jeg kommer til å se flere med det første...
Light of my life Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Har blitt kansellert nå etter 1ste sesong, og det var kanskje like så greit...
anna_duck Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Begynte bra de første episodene :-D Men er enig at det ble FOR mye kirke i den siste... :-P Ellers likte jeg harseleringa med amerikanske kristne holdninger ;-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes også det har vært gøy men ble litt masse i siste episode nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå