Gå til innhold

Bikkja til naboen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I huset ved siden av mitt har de hund. Det er en liten spaniel sak, jeg klapper den alltid hvis jeg treffer den i gata. Jeg hører ofte den "griner" på dagtid når eierne ikke er hjemme. Så jeg får litt vondt av den. Jeg går jo ofte tur med babyen på dagtid. Ville det vært dumt av meg å tilbudt meg å lufte hunden av og til? Jeg har ikke bodd her så lenge og kjenner ikke så godt naboene, og hvordan de ville reagert på forslaget. Hva mener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på hvordan naboene dine er. Virker de omgjengelige og blide når du møter dem? Har du selv gitt et ok inntrykk tror du? Jeg ville ikke stolt på hvem som helst med tanke på å lufte hunden min, men nå er kanskje jeg litt hønemor-aktig ;-) før øvrig er det jo en veldig godhjertet tanke du har, og sjansen for at det vil falle i god jord er vel forholdsvis stor. Men.. ikke alle som liker å komme i takknemlighetsgjeld heller... Jeg ville sett an eierne jeg.. Vanskelig for andre å svare på egentlig..

Skrevet

Hvis det hadde vært min hund, hadde jeg blitt kjempeglad!! Gjør det!

:)

Skrevet

Jeg hadde ikke sagt ja til hvem som helst, men hadde en hyggelig småbarnsmor som var ute å trillet uansett spurt så hadde jeg blitt kjempeglad :) Go for it!!

Skrevet

Jeg hadde også blitt glad om noen ville lufte hunden min..:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...