Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Det er mange som har begynt å le når de ser henne. Moren min ler og sier "hun er ikke en av oss".. Det vil si, hun ligner ikke på vår familie. Kanskje derofr jeg synes hun ser rar ut, fordi jeg liksom ikke kjenner henne igjen. Hun har umåtelig store bollekinn, selv om hun ikke er spesielt overvektig. Ligger på streken over gjennomsnittet (helsesøster sier hun har fin vekt ihvertfall).. Det er akkurat som hele ansiktet hennes bare er de bollekinnene.. og så har hun litt små øyne, og masse hår til alle kanter. Søsteren min kaller henne Tin-tin (pga sveisen tror jeg).. er det vanlig å synes sin egen datter ser rar ut?.. Jeg begynner også ofte å le når jeg ser på henne, for hun er så komisk.. men nyydelig da.. Altså, ikke tro jeg synes hun er stygg, men bare så utrolig komisk og rar! Er det vanlig?...
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 nå har jeg syntes alle mine har vært utrolig fantastiske hærlige og søte fra dag 1.... så, det høres litt rart ut egentlig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Hehe, synes det hørtes litt rart ut ja Om det er vanlig vet jeg ikke..
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Tror ikke det er så uvanlig faktisk
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Hun høres kjempesøt ut! :-) Jeg har også en datter som ikke ligner på noen, det første jeg tenkte da jeg fikk se henne var "what! hvor kommer hun der fra da?" Hun har også store bollekinn. De ser ikke sånn ut når de blir store uansett :-)
Mandalas Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Min datter lignet absolutt ikke på vår famili og hadde skikkelige bollekinn . hun lignet rett og slett en bulldog i ansiktet. det var ganske uventet og rart. Heldigvis var hun likevel utrolig nydelig men ja, hun var skikkelig rar med de store kinnene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Min datter lignet absolutt ikke på vår famili og hadde skikkelige bollekinn . hun lignet rett og slett en bulldog i ansiktet. det var ganske uventet og rart. Heldigvis var hun likevel utrolig nydelig men ja, hun var skikkelig rar med de store kinnene. Kanskje det bare er sånn at babyer med veldig store kinn lett ser rare ut;) Hvorenn jeg går kommenterer folk at hun er så stor, lurer på hva jeg forer henne med osv, selv om hun altså ikke er spesielt overvektig.. Jeg blir ikke fornærmet, for jeg skjønner spørsmålene. Hun ser komisk ut, rett og slett ;-) HI
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Den yngste dattra mi hadde også gigantiske bollekinn når hun var baby. Jeg husker jeg pleide å le av henne og syntes at hun var rar:p jeg skjønner hvordan "rar" du mener, de er liksom så søte og artige at det eneste ordet som kan beskrive dem er rar^^ men nå er hun snart tre år og den mest sjamrerende ungen på barnehageavdelingen (ps: øynene ble større når kinnene ble mindre) haha:D godt du tar fleipene om størrelsen med et smil, jeg ble nemlig sur -alle kunne da se at hun var normal størrelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå