Gå til innhold

Hva drikker barna deres til middag?

Anbefalte innlegg

Gjest amandine
Skrevet

De drikker det samme som løver, geparder og leoparder, vann! Evt melk, da en av dem har kalvegener, tror jeg;-)

Argumentet med vann sånn som de kuleste villdyrene er hardtslående her i huset og alle er enige om at så lenge geparden er det raskeste dyret og den drikker vann, ja da er saken grei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vann eller melk.

Til middag er dette de alternativene de får. Til frokost og formiddagsmat får de juice vil de vil ha det. Saft drikker vi bare til "fest".

Skrevet

Drikker mesteparten av tiden vann til middag. Men ikke fordi jeg er hysterisk på det viset, syns bare at vann passer best når du spiser litt saltet mat. Altså, mat som ikke er søtt.

Ellers får han saft.

Skrevet

melk til frokost

vann til alle andre måltider. aldri saft ,juice eller brus

Skrevet

Saft til middag i ukedagene og brus til middagene i helgene.

Skrevet

Saft..og til og innimellom Fun Light Saft......vi blir vel meldt til barnevernet snart....

Skrevet

Saft..og til og innimellom Fun Light Saft......vi blir vel meldt til barnevernet snart....

Ja snart kommer alle DIB damen og anmelder deg. Typisk her inne på forumet.

Skrevet

Her får de valget mellom saft eller brus til middag. Til frokost, lunsj og kvelds så drikker eldste melk og yngste saft.

Skrevet

Vann. Vi drikker melk til middag i perioder men nesten alltid vann.

Kose middager er det brus. Har unger som ikke ønsker saft så mye så det syns jeg er supert. Saft er til turdager på skole og barnehage, utover det så er det sjeldent de drikker saft. Er veldig glad for at vi kjøpte kjøleskap med vanngreie i, for det er jo så spennende å ta seg vann og isbiter selv.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Vann eller melk til alle måltider

Skrevet

Det varierer. Vann, saft eller brus. Melk en sjelden gang.

Skrevet

Vann eller eplejuice/saft, men de sistnevnte er stort sett i forbindelse med helg.

Skrevet

Jaggu mange som drikker mye saft o.l ser jeg.. jeg er ikke hysterisk på ting altså, men saft, brus eller juice hver eneste dag og flere ganger om dagen, synes jeg er mye.

Ungene mine får både saft, juice, brus, sjokomelk og kuli inn i mellom, men langt fra hver dag.

Stort sett drikker de vann til middagen.

Skrevet

Melk til frokost og kvelds.

Vann til lunsj og middag.

Saft til middag på lørdag og søndag.

Skrevet

Vann til middag, men en gang i uken drikker eldste pittelitt cola og de andre to eplejuice.

Eldste drikker utenom dette ene colaglasset bare vann, mellomste er veldig glad i melk til frokost og lunsj og noen ganger litt juice. Yngste drikker mme om morgenen og vann eller litt utvannet juice til lunsj.

Jeg drikker vann, kaffe og juice, mannen vann og kaffe og en sjelden gang juice. Han deler forresten den colaen med eldste en gang i uken.

Gjest Visten
Skrevet

For det meste drikker vi vann til middag. Barna er ikke så glad i melk, så det går mye i vann. Av og til drikker vi saft til middag, og brus drikker vi skjelden i det hele tatt. Ikke fordi vi er så himla sunne, men fordi vann er veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...