Gå til innhold

Føler meg ikke sexy :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg snart i uke 27, og jeg føler meg ikke sexy i det hele tatt. :(

Barnefaren kommer snart på besøk inatt, og jeg har lett desperat etter tips på nettet om åssen man kan føle seg sexy som gravid under svangerskapet, men finner ingen råd :(

Vi har veldig bra sex, men nå som jeg blir større og større så føler jeg at puppene er blitt hengete, magen er stor og jeg er rett og slett misfornøyd med kroppen min. Altså, jeg elsker å være gravid, og føler meg veldig fin om dagene, men om kveldene så føler jeg meg dvask og ekkel. Hvordan skal jeg få nyte skikkelig god sex om jeg er usikker på kroppen min? :( Jeg har sagt det til barnefaren, og han synes jeg er kjempefin! Men jeg føler at han kanskje bare sier det for å gjøre meg glad.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanskelig å komme med råd.

Det beste er jo om du klarer å få nok selvtillit til å føle deg fin uansett hvordan du ser ut, for da vil det også føles ærlig når det kommer komplimenter fra andre.

Men det å være gravid er en slags unntakstillstand og ikke alle klarer å like alt som skjer med kroppen i månedene før og etter fødsel.

Vil det hjelpe på formen om du pynter deg opp litt da?

Ta en pleie-deg-selv-dag med manikyr, pedikyr, ansiktsmaske, innsmøring av hele kroppen med en god krem osv.

Det hjelper ofte på humøret :)

Skrevet

Barnefaren kommer på besøk? Med andre ord, dere er ikke sammen? Om det er tilfelle så ville jeg trodd på han. Om han ikke har noe forpliktelse til deg, bortsett fra barnet, og allikevel kommer hjem til deg så snakker han nok sant :) slapp av frøken :)

Skrevet

Gleder meg til jeg får engangsstønaden, for da skal jeg pleie meg skikkelig! :)

Er ikke sammen med barnefaren nei.. Men han kommer ofte på besøk da :) Så jeg trenger ikke å ha noe å bekymre meg for? :P takk folkens :)

Er rart å se åssen kroppen eser ut ja. Heldigvis bare magen :P

Skrevet

Da er du nå i allefall heldig, om d kun er magen som strutter :)

Skrevet

Ja, det er kun magen, så føler meg ganske heldig ja. :) Men føler meg feit, og puppene henger og slenger :P

Så er det liksom som om at helt nederst på magen ikke er like hard som resten av magen, så jeg føler at det rett og slett bare er flesk. Men det rare er at noen dager føler jeg meg skikkelig sexy og feminin ( OM DAGENE :P ) og så kommer kvelden og jeg føler meg som en blåhval. Men andre dager så føler jeg at jeg er altfor stor til å bare være 6 måneder på vei. Prøver å holde inn magen, men har Så lyst til å bare slippe den ut :P Men da ser det jo ut som om jeg skal føde når som helst. Hehehe! Noen flere som kanskje føler det sånn? :)

Skrevet

Du er jammen ikke alene om å føle deg usexy. Jeg er bare i uke 21, og magen er ikke særlig stor. Men hengete pupper, skikkelig uren hud, og hud som flasser som en slange er lite sexy. Og ingenting hjelper :( Har ikke lagt på meg noe særlig heller, men har blitt skikkelig rund i ansiktet, noe som ikke akkurat øker selvtilliten.

Noen dager føler jeg meg helt fantastisk, mens andre dager (f.eks idag) føler jeg meg så utrolig stygg og ekkel. Noe samboeren min også er klar over at jeg føler, så han har blitt veldig flink å gi komplimenter etter jeg ble gravid, som hjelper veldig på :)

Men sånn er det vel bare. Men jeg nyter å være gravid, ingen tvil om det. Og setter stor pris på sambo som synes jeg er akkurat like flott nå som han synes før jeg ble gravid :)

Skrevet

Gleder meg til jeg får engangsstønaden, for da skal jeg pleie meg skikkelig! :)

Er ikke sammen med barnefaren nei.. Men han kommer ofte på besøk da :) Så jeg trenger ikke å ha noe å bekymre meg for? :P takk folkens :)

Er rart å se åssen kroppen eser ut ja. Heldigvis bare magen :P

Ikke det at jeg ikke unner deg en velværedag altså, men engangsstønaden skal vel strengt talt gå til babyen og babyutstyr?? Vet ikke hvor mye du har handlet inn, men babyutstyr er svindyrt! Bare så du har det i bakhodet.....
Skrevet (endret)

Heheh, jeg FÅR all babyutstyret fra alle rundt meg :) SÅ jeg har ny seng, ny bilstol, ny vogn osv :) Det eneste jeg jeg virkelig trenger er madrass, sÅ jeg tror jeg skal unne meg en velværsdag :) Haha, ikke sÅnn skikkelig SPA-massasje opplegg dag nei :P Ser bare for meg ansiktsmaske fra H&M og kanskje frisøren en liten tur. :) SÅ trengte Å bruke bare 500 eller noe av det :)

Jeg er sÅ gnien pÅ penger jeg, og vil at sønnen min skal ha alt. SÅ det blir ikke noe problem og unne 500 pÅ mor nei :P

Endret av Ifadrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...