Gjest amandine Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Tenk at det er lyst midt på natta! Det mest fantastiske gylne lyset du kan forestille deg, det smyger mykt rundt i hagen, det forstyrrer søvnen, det trenger inn overalt. Det er virkelig magisk å bo i Norge om sommeren. Takk.
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Kan ikke annet enn si amen til det. Har magiske prestekrager som lyser mot mørk granskog her ute, og har egentlig ikke lyst til å legge meg før i september.
Gjest amandine Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Å faen glemte at det er mørkere i Oschlo! Hi hi det er faktisk forskjell! Jeg kan lese bøker i hagen uten lommelykt;-) Men med vin seff
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Med vin kan man alt Nei, lese kan jeg ikke, men det er sånn lys himmel uten at det er lyst, du vet - ser ut som et Kittelsen-maleri av sommernatt.
Gjest amandine Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Nei,med vin kan man slettes ikke alt.. Iallefall ikke legge seg som man burde.. Med kaffe derimot, er det mulig å våkne... Kanskje. Har prøvd siden 6, det er vanskelig.
Gjest amandine Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Men hei! Sol i dag også, varme og åpne dører, 4 brett rundstykker på vei til ovnen, gode naboer til jentelunsj mer kaffe om det trengs og duftende syriner. Hvem ser at plenen skulle vært raket, kantene klippet og luket, et felt sådd etc... Hvem ser gresset på stuegulvet (straffen for at ikke plenen ble raket i går), hybelkaninene under bordet og stripene på vinduet? Ikke jeg iallefall! Og om noen ser det og ikke liker det ber jeg dem om å gå sin vei. Nemlig. Og du er hjertelig velkommen lut!
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 Ha en god lunsj! Gress hører med. Jeg kan ikke påberope meg så mye sol, men jeg har den etterhvet i alle fall glimtvis, dessuten varmt og godt, dessuten nyplukka syriner i tantes gamle pressglassvase så det lukter i hele stua, og nå hopper jeg i dusjen etter skautur for å gjenoppstå som en vakker sommerfugl og flagre i vei til Botanisk Hage, faktisk...
Gjest sug lut Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Hm, så mye for den planen, slusene åpna seg og holdt seg åpne til jeg var helt over enhver initiativrik fase, faktisk. Så da ble det joggis, hestehale og gjødselbille-look i stedet for flagrende sommerfugl blant blomstene. Det er i plaskregn med gummistøvelvegring man virkelig trenger venninner som også vil sitte i sofa med pledd og stygge klær, så dagen ble fin likevel, selv om jeg nok har inntatt flere kalorier enn jeg har forbrukt...
Gjest Ziva Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 Tenkte på deg i når himmelen sluser åpnet seg. Søta og jeg var nemlig på sykkeltur hjem fra butikken når Gud bestemte seg for å vanne blomster (i følge seksåringen). Vi kom hjem som to drukna katter. Og tanken falt da på deg som skulle flagre som en sommerfugl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå