Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Og det værste er, jeg synes det er skjønt. Ikke lyst til å gjøre noe annet egentlig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Her sitter ene med pc, andre ved tv'n, og det i hvert vårt rom også :-/ Savner starten av forholdet vårt, da vi krøllet oss sammen i sofaen og så tv sammen, men nå sitter han konstant i stolen sin, når jeg spør om han ikke kan sitte sammen med meg, så kommer "orker ikke" 90% av gangene, så jeg har gitt opp å prøve, sitter da heller alene på kjøkkenet med pc'n..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Det gjør vi også mange kvelder He he. Vi trives med det og ser da ikke noe galt med det
Elsa88 Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Vi sitter på hver vår sida av stuen å spiller Jeg spiller sims3 på data og han krigspill på tv'n. Vi gjør det vi kan nå før ungen kommer
dreamzone Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Vi har bare 1 pc i hus og det er for å ikke komme i en slik situasjon. Hadde ei venninne som klagde fælt over at de ikke gjorde annet enn å sitte med hver sin pc-at det gikk ut over forholdet. Noe det gjorde da de er skilt nå! Så vi har tatt et bevisst valg om å ikke ha 2 pc i hus. Vi har filmkvelder veldig ofte. Sitter ved siden av hverandre og koser. Viktig tid for forholdet vårt siden vi som alle andre har barn og travle dager.. Ville helt klart gjort noe med det. Avtale at 1 kveld i helgen legger dere bort dataene f.eks?
vaffeljernet <3 Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 vi sitter også ofte med hvert vårt på kvelden, ikke nødvendigvis hver vår data, men hver våre greier og prater lite. det fungerer helt greit det. er ikke bestandig vi har så store behov for å prate så mye. bare slappe av. jeg har også tenkt at det er tragisk at vi snakker så lite sammen om kvelden, men har etterhvert skjønt det at å tvinge gjennom et samtaletema når begge i utgangspunktet er fornøyd med stillheten er bare dumt. vi snakker om ting vi må snakke om og litt til, men akkurat om kvelden er det godt å slappe av.
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Sånn er det ofte her også, men vi sitter med benene krøllet inn i hverandre som regel, liker litt nærhet Og prater sammen selvom vi er på dataen. Og etter en time eller to på dataen, så finner vi som regel på noe annet å gjøre. Men,tror det er maange steder at man sitter med hver sin data om kvelden, så vi er nok ikke alene!
Anonym bruker Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Her også, og helt ærlig så tror jeg det er ganske så vanlig! Jeg er avhengig av laptopen min, og samboer er også avhengig av å kunne sitte på nettet, se en serie, spille litt osv.... Men vi planlegger fillmkvelder av og til.
Gjest peacock Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Vi har også bare en pc og en tv. Og så har vi kjøpt en sofa med stoooooor chaiselonge - så nå kan vi sitte sammen i hver vår verden <3
alvemamma Skrevet 9. juni 2012 #14 Skrevet 9. juni 2012 Og jeg som trodde det var bare vi som var så utrolig trege...!
magpie Skrevet 9. juni 2012 #15 Skrevet 9. juni 2012 heh..høres kjent ut! Men vi har no i allefall ikje TV (eller, vi har TV, men ingen antenne/signal). Noen ganger blir jeg lei av at begge to bare stirrer på pcen/ipaden sin, men da sier jeg i fra og vi finner på noe annet Men noen ganger er det også helt greit. Kan være koseli også, prate litt, spille litt wordfeud, surfe litt og så videre Synes ikje det er så trasig som det kan høres ut som Det irriterte meg mye mer da vi hadde TV og samboeren kunne sitte i timevis på kvelden og se på hjernedødt fjas (etter min mening). På den annen sia, så var det hannes måte å koble av etter jobb. Jeg har no generelt sånn intrykk at de fleste kvinner har mye større behov for å prate enn det menn har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå