mrs sparrow Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 1. Folk som ikke svarer på melding, hverken på sms eller på facebook. 2. At du nå kan se i chatten på facebook når de faktisk leste meldingen for å da forstå at de faktisk overser deg. 3. Lei seg følelsen. Vik fra meg dumme lei seg (følelse) 4. Naboer som har flyttet fra by til skog, for å så forlange at trærne skal bli kutta ned. 5. Anger og pinsel. Hvorfor.gjør.jeg.ting.jeg.angrer.på.hele.tiden.?
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 1. forelsket 2. tease sommer, ser varmt ut innenifra for så å kjenne pisssur vind når man gledelig tar seg en tur ut i sommersolen.. 3. Vinen blir tom fortere enn om vinteren 4. Hårvekts må friseres og fjernes oftere enn ellers 5. mini har fått mitt temperement og vilje og klikker i vinkel på både grøtskålen og skjeen når hun utsultt prøver å putte skjeen med grøt opp ned inn i munnen for så kun å smake skje da grøten har sklidd av for lengst og da flyr det veggimellom her og fjerner jeg ikke allegrøtrester med engang stivner det som superlim...
mrs sparrow Skrevet 10. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2012 1. At jeg slo hull i hodet da jeg koste meg med kapteinen i går. 2. At jeg har alle symptomene på indre blødninger, men det kan og bare være en "hangover". 3. At det eneste jeg har lyst til å spise nå er Jarlsberg kuttet opp i biter. 4. At vi er tom for Jarlsberg.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 - At junior holder på å få jeksel og har vondt og dårlig matlyst, stakkar lille. - At jeg plutselig har fått abonnement på et blad jeg ikke har bestilt, med alt pes det medfører. Møkkablad. - At jeg er samboer med en bonde som får nye dyr på gården i morgen, så det har vært en lang uke med forberedelser, og det blir en laaang kveld og tidlig morgen i morgen. æsj. - At jeg ikke klarer å få meg jobb her oppe i ødet og bare går hjemme og kjeder meg. - At det var varmt og sol i to dager, og så ble det grått og kaldt igjen. Sommeren er en luremus.
Gjest Mentha & Junior Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 1. At jeg slo hull i hodet da jeg koste meg med kapteinen i går. 2. At jeg har alle symptomene på indre blødninger, men det kan og bare være en "hangover". 3. At det eneste jeg har lyst til å spise nå er Jarlsberg kuttet opp i biter. 4. At vi er tom for Jarlsberg. Off, det hørtes vondt ut! Og skummelt. Du må passe på hodet og følge med! Skulle gjerne sendt over noe Jarlsberg om jeg hadde hatt. Men det eneste jeg har en en liten slintre Norvegia, og den er ikke godt for så mye.
Babykilo Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 1. At niesen min spydde i bilen i dag, og at lukten ikke forsvinner uansett skrubbing. 2. At ingen der i gården syns de skulle tilby seg å skrubbe litt. 3. At babykiloer fremdeles er der, på tross av at jeg slett ikke har noen babyer lenger. 4. At babykiloer gjør mer av seg sommerstid...
mrs sparrow Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2012 1. At jeg slo hull i hodet da jeg koste meg med kapteinen i går. 2. At jeg har alle symptomene på indre blødninger, men det kan og bare være en "hangover". 3. At det eneste jeg har lyst til å spise nå er Jarlsberg kuttet opp i biter. 4. At vi er tom for Jarlsberg. Off, det hørtes vondt ut! Og skummelt. Du må passe på hodet og følge med! Skulle gjerne sendt over noe Jarlsberg om jeg hadde hatt. Men det eneste jeg har en en liten slintre Norvegia, og den er ikke godt for så mye. Takk som byr, men du har rett; Norvegia er ikke noe for en hodeskadet hamster. Jeg ble passet godt på i går, tross for mangelen av Jarlsberg. Og neste gang jeg skal ut å svinge meg med kapteinen igjen (les:Morgan) så skal jeg ha på en liten hjelm.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. juni 2012 #9 Skrevet 11. juni 2012 - At jeg har 6 maskiner med tøy som må brettes - At jeg ikke klarer å legge meg om kvelden,angrer hver eneste morgen. - At jeg trener 4 ganger i uka og går ned alle de stedene jeg ikke behøver,men det ene stedet jeg trenger å gå ned (les magen) går jeg ikke ned. HAT - HVOR ER SOMMEREN ? - At det er lenge til Oktober
Snøkrystaller Skrevet 11. juni 2012 #10 Skrevet 11. juni 2012 - at jeg ikke kan ta meg en liten fest en gang, uten å være fyllesyk i 2 DAGER!!! - samme som babykilo... Babykilo uten baby!
min<3 Skrevet 11. juni 2012 #11 Skrevet 11. juni 2012 1. Første dag av 2 ukers ferie. 2. Følelsen av å kjenne den varme lufta i ansiktet på Spansk jord. 3. San miguel og snart rødvin. 4. Bade i havet i morgen og varm sand mellom tærne. Åja...var det hatlista?? Muhahahahaha
Studine mevik Skrevet 11. juni 2012 #12 Skrevet 11. juni 2012 1. Hodebunn som klør fordi den balsamen jeg tåler best er gått ut av produsksjon 2. Kiloene som ikke vil av, mest på grunn av min egen innsats 3. Bilen som burde vært eu-godkjent men som ikke er det ennå 4. Regnvær når jeg bare vil ha sol 5. Baby med vondt i magen. Babyen i seg selv er ikke noe hat selvsagt men når hun får vondt i magen er det helt på trynet her
Gjest -ia- Skrevet 11. juni 2012 #13 Skrevet 11. juni 2012 1. Ekskjæresten min som bare stakk da han fikk vite at jeg er gravid. 2.,3, 4 og 5. Samme som over!
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 GRRRRRESS! Allergi? Ellers uforståelig, jeg ELSKER gress!
bIomstre Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 GRRRRRESS! Allergi? Ellers uforståelig, jeg ELSKER gress! Jepp. Egentlig ikke så ille anngrepet just nu, men med relativt nyoprert mage gjør det så sattans vondt å nyse!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 GRRRRRESS! Allergi? Ellers uforståelig, jeg ELSKER gress! Jepp. Egentlig ikke så ille anngrepet just nu, men med relativt nyoprert mage gjør det så sattans vondt å nyse! Au, all symp. Ikke nys!
Gjest sug lut Skrevet 11. juni 2012 #18 Skrevet 11. juni 2012 GRRRRRESS! Allergi? Ellers uforståelig, jeg ELSKER gress! Jepp. Egentlig ikke så ille anngrepet just nu, men med relativt nyoprert mage gjør det så sattans vondt å nyse! Aj, stakkars da! Ikke nys!
Gjest sug lut Skrevet 12. juni 2012 #19 Skrevet 12. juni 2012 1. Misjonærer 2. Nyfrelste Rekkefølgen kan diskuteres.
Gjest amandine Skrevet 12. juni 2012 #20 Skrevet 12. juni 2012 1. Misjonærer 2. Nyfrelste Rekkefølgen kan diskuteres. inkluderer dette da også anmassende besserwissere?..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 12. juni 2012 #21 Skrevet 12. juni 2012 1. Misjonærer 2. Nyfrelste Rekkefølgen kan diskuteres. inkluderer dette da også anmassende besserwissere?.. De inngår faktisk i begge kategorier!
ellen-propellen Skrevet 12. juni 2012 #22 Skrevet 12. juni 2012 1. Første dag av 2 ukers ferie. 2. Følelsen av å kjenne den varme lufta i ansiktet på Spansk jord. 3. San miguel og snart rødvin. 4. Bade i havet i morgen og varm sand mellom tærne. åja...var det hatlista?? Muhahahahaha dridunge
Gjest Ziva Skrevet 12. juni 2012 #23 Skrevet 12. juni 2012 - magekatarr (følelsen av å dø må være lik dette) - folk som aldri kan bestemme seg - masete kjerringer - tiden som aldri strekker til - at vaskemaskinen og oppvaskmaskinen er HELautomatiske!! - tennhetter som blir slukt av støvsugeren og lager hull i posen
Gjest Heartbroken Skrevet 12. juni 2012 #24 Skrevet 12. juni 2012 Fotball- EM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ikke nok med at det er sendinger FØR kampen, i PAUSEN, ETTER kampen for så å snakke om kampen i morgen.... Men de tar alt som heter sendetid for viktige programmer. Som f.eks tirsdagens hØydepunkt - Grays!!!
min<3 Skrevet 12. juni 2012 #25 Skrevet 12. juni 2012 1.heeerrreguuud så varmt 2. Koster vinen 5 euro??? :) 3. Å nei...solfregner :) 4. Bare 13 dager igjen av ferien :) :) Dere kan gjerne få daglige oppdateringer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå