Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Ser selvfølgelig at voksiposen blir i varmeste laget nå i 10+ og trenger råd om hvilken vi skal velge videre. Synes det er greit med pose, da de sover i vogn i barnehagen. Kom med tips!! ?!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Vi bruker dyne, teppe eller ingenting i vogna i barnehagen nå. Jeg syns det er bedre på sommeren sånn at de kan sparke det av seg hvis det blir for varmt.
Mrs. Bouquet Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Buggy snuggle, fleecepose brukte jeg tidligere i vår. Nå bruker vi bare dyne.
Leelo Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Brukte buggy snuggle i vår, nå har jeg lammeskinn i bunn og et mykt teppe.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Hva med posen Lille Sommer? Den virker jo veldig grei ut?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Ingen pose, bedre med teppe eller dyne...eller rett og slett ikke noe. Mye luftigere og mer behagelig for barnet.
Light of my life Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Bruker ikke vognpose, kun ullpledd dersom behov. Vi er da i juni?!? Ser flere stakkars små i dunposer og lammeskinn med tykke luer på her på østlandet. Hallo, hvor behagelig kan det være i varmen?
3 er nok! Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ser også fremdeles barn i tykke luer og voksiposer, stakkars lille små. Mini her en snart 7 mnd, og jeg bruker bare et tynt flisteppe eller et hjemmestrikka tynt ullteppe. Har fremdeles lammeskinn i vogna, men legger nok det på hylla veldig snart også.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Sommerdyne til voksiposen! Er tynnere enn en vanlig dyne og du kan regulere hvor godt du vil pakke ungen inn.er det litt kjølig pakker jeg posen ordentlig rundt, er det varmt legger jeg bare den nederste delen av posen løst over bena. På skikkelig varme dager bruker jeg bare et tynt teppe:)
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Lammeskinn å ligge på. Ingenting over eller ett eller flere tepper. Kommer ann på klær og temperatur ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå