Gå til innhold

Hvilken vognpose bruker dere nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser selvfølgelig at voksiposen blir i varmeste laget nå i 10+ og trenger råd om hvilken vi skal velge videre. Synes det er greit med pose, da de sover i vogn i barnehagen.

Kom med tips!! ?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker dyne, teppe eller ingenting i vogna i barnehagen nå. Jeg syns det er bedre på sommeren sånn at de kan sparke det av seg hvis det blir for varmt.

Skrevet

Buggy snuggle, fleecepose brukte jeg tidligere i vår. Nå bruker vi bare dyne.

Skrevet

Sommerposen til Kaiser:)

Skrevet

Brukte buggy snuggle i vår, nå har jeg lammeskinn i bunn og et mykt teppe.

Skrevet

Hva med posen Lille Sommer? Den virker jo veldig grei ut?

Skrevet

Ingen pose, bedre med teppe eller dyne...eller rett og slett ikke noe. Mye luftigere og mer behagelig for barnet.

Skrevet

Bruker ikke vognpose, kun ullpledd dersom behov. Vi er da i juni?!? Ser flere stakkars små i dunposer og lammeskinn med tykke luer på her på østlandet. Hallo, hvor behagelig kan det være i varmen?

Skrevet

Jeg ser også fremdeles barn i tykke luer og voksiposer, stakkars lille små. Mini her en snart 7 mnd, og jeg bruker bare et tynt flisteppe eller et hjemmestrikka tynt ullteppe. Har fremdeles lammeskinn i vogna, men legger nok det på hylla veldig snart også.

Skrevet

Sommerdyne til voksiposen! Er tynnere enn en vanlig dyne og du kan regulere hvor godt du vil pakke ungen inn.er det litt kjølig pakker jeg posen ordentlig rundt, er det varmt legger jeg bare den nederste delen av posen løst over bena. På skikkelig varme dager bruker jeg bare et tynt teppe:)

Skrevet

Lammeskinn å ligge på. Ingenting over eller ett eller flere tepper. Kommer ann på klær og temperatur ellers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...