Gå til innhold

Hva tror dere, gravid eller ikke? (Bilde)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det til høyre (grønn) er en eggløsningstest, det til venstre (blå) er en g-test. På dag 28- eller 1 dag før jeg skal ha mens.

Ingen spesielle symptomer, annet enn vanvittig mye tissing.. :S

Yay og nay?

post-42-0-25911700-1339179898_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gravid tror jeg:)

Skrevet

Æh, ble feil vei her, g-test/blå til venstre, el-test/grønn til høyre.

Skrevet

Æh, ble feil vei her, g-test/blå til venstre, el-test/grønn til høyre.

Skrevet

Hvis den blå er graviditetstesten så er du gravid:) var enda svakere på meg og jeg var gravid:)

Skrevet

(Forøvrig tatt på kveldsurin, med myye vann innabords)

HI

Skrevet

Absolutt gravid. Min var supersvak, så vidt jeg så den, 1 uke over tida. Er i uke 20 nå :-) Gratulerer med spira <3

Skrevet

ser en sterk strek og en svak på den blå, kan det stemme? hvertfall, gratulerer om det er det jeg ser :D Var veldig svak med meg også første gangen og jeg tok også på kvelden, prøv og ta om to dager igjen, da skal du nok se en sterkere strek ;)

Skrevet

Du er gravid :D Var akkurat sånn på meg også. Gratulerer ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Ser ut til at du har bolle i ovnen etter mine øyne å dømme hvertfall ;)

Skrevet

Den blåe ser ut som min test nr. 5 på rad på kvelden ;) så det er stor sjanse for at du er gravid ;)

Eggløsningstest ble positiv på meg når jeg var gravid (tok en for moroskyld hehe)

Skrevet

Hehe, det samme gjorde jeg, når jeg var i uke 10, bare for å se :D

Skrevet

Ja, eggløsningstestene har alltid blitt positive når jeg har vært gravid, de andre 4 gangene.

Og jeg har hatt positive el-tester i 14 dager nå, helt siden dagen el var ventet- de ble pittelitt svakere noen dager senere, men har økt på igjen de siste dagene.

Forøvrig lot jeg testen ligge litt til, og nå ser man veldig tydelig en strek der. ;)

Får håpe den klorer seg fast nå da, har mistet 3 ganger, så det er ikke gitt at det går bra.

Skrevet

Ta en test om noen dager, men jeg ser tydelig en svak strek på graviditetstesten, så jeg vil våge meg på å gratulere deg :-)

Skrevet

Oppdatering:

Tok en test imorges, og der er det tydelig strek. Streken på den fra igår har også blitt sterkere (jada, jeg vet at det ikke er gyldig når det har gått for lang tid, men det sies jo også at en strek er en strek :)).

Bildet viser begge to, den med den svakeste streken er fra igår, den med sterkest er fra imorges.

Jaujau, orker ikke helt forholde meg til det før det har gått laaaang stund, siden jeg har mistet så mange ganger. Men det er da bedre enn ikkeno! ;)

post-42-0-16723300-1339243424_thumb.jpg

Skrevet

Gratulerer, du er gravid :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Awww! Gratulerer så mye! :-D

Skrevet

Ville ikke svart sikkert på det der... jeg var selv gravid enda jeg tok en blodprøve og den var negativ hos legen, og da hadde jeg gått 1 måned gravid allerede. Så alt er mulig, ikke alle som produserer nok mengde hormoner med en gang. Men krysser fingrene for deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...