Gå til innhold

Au pair

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med det? Hvor gamle var barna dine, hvor kom au pairen fra? Hvilke oppgaver gjorde hun? var du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

men jeg har vært det, her i norge da. :-)

jeg lagde middag, litt husarbeid, og mest passet barna

Skrevet

Har ikke hatt, men har vært au-pair i England.

Oppgavene mine var først og fremst å ta vare på barna. Vekke dem, lage frokost og kjøre dem til skolen. Mens de var på skolen hadde jeg fri og da deltok jeg på engelsk-kurs.

Etter skolen hentet jeg barna, lagde middag til dem, lekte med dem og stelte dem for kvelden.

Gjorde litt husarbeid: Rydde lekerommet, re sengene til barna og stryke barnetøyet.

Arbeidstiden var fra: 07-09 og 15-19. Fri hver helg

Skrevet

Oppgavene mine var først og fremst å ta vare på barna. Vekke dem, lage frokost og kjøre dem til skolen. Mens de var på skolen hadde jeg fri og da deltok jeg på engelsk-kurs.

Etter skolen hentet jeg barna, lagde middag til dem, lekte med dem og stelte dem for kvelden.

Gjorde litt husarbeid: Rydde lekerommet, re sengene til barna og stryke barnetøyet.

Ble bar litt nysgjerrig her...så disse barna foreldrene sine i det hele tatt i ukedagene?

Skrevet

Ble bar litt nysgjerrig her...så disse barna foreldrene sine i det hele tatt i ukedagene?

Svært lite, dessverre.

De var sånn type litt høyere middelklasse som ville være enda finere enn middelklasse så mor jobbet ikke, men drev med noe veldedighetsgreier og far jobbet sinnsykt mye.

Tror det var (er?) vanlig for de andre jentene var i samme type familie.

Mor la barna selv, men far kom hjem i 21-tiden og da spiste mor og far middag.

I helgene tok de vare på barna selv, bortsett fra når det var noe spesielt. Da passet jeg dem og fikk ekstra betalt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...