Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Er helt grønn, har aldri brukt mobilen til å surfe med. Lurer på hvilket abb jeg skal velge når jeg kjøper ny tlf. Tenkte å bruke den til Facbook, nettaviser ol. Ca en time om dagen. Så er det noen som vet blir jeg veldig glad.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har 1000 i mnd, og har aldri klart å bruke opp dette på en mnd, ligger vel på rundt 150-200 tror jeg...bruker jo dessuten trådløs hjemme ;-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Kan du se på tlf hvor mange MB du har brukt? Har angst for å få en enorm regning.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 jeg har 500 mb inkludert, men jeg er aldri i nærheten av å bruke det opp. Men hjemme bruker jeg jo wifi...
Nordhagenjentene :) Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har 600 og har aldri brukt det opp, men jeg bruker trådløst hjemme og har ikke på bakgrunnsdata. Skrur det bare på når jeg trenger det. Da jeg var i England i fjor måtte jeg ha på det for å sende mms hjem, og da FøK mb'ene fort. Men fikk melding om at jeg hadde nådd grensen min, og kunne velge om jeg ville ha påfyll av mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå