Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Huff, må bare lufte dette ut. Føler meg så dum og teit. Leverte inn hjemmeeksamen i dag, hadde gjort en stor innsats i oppgaven! Jeg er rå fornøyd med innholdet! Har jobbet hardt med oppgaven. Men så... Etter retningslinjene for oppgaveskriving skal margene i arket ha spesifike cm. Når jeg lager overskrifter som f eks. 2.0 xx 2.1 xx 2.1.1 xx Så flytter jo teksten på seg, og da er jo ikke margene slik de skal være Vet at oppgaver som ikke fyller kravene etter retningslinjene ikke blir vurdert. ååå, at jeg ikke tenkte på det! Tenkte bare at så lenge jeg hadde satt den riktige magen i innstillingene så ville hele oppgaven følge den margen videre.. Har det ikke gøy i dag :\
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Føler med deg Kan ikke svare deg, men skjønner du blir stresset! Håper det går i orden!
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Du er iallefal smartere enn meg for dette skjønte jeg ikke bæret av!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 En venninne av meg var borti det samme nettopp, hun fikk oppgaven i retur og hadde en uke på å rette opp det formelle. Hun hadde bestått på innhold, men fikk det altså ikke formelle "bestått" før dette var fikset - omtrent samme feil som du har gjort. Tenker det går bra, jeg
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Nei.. Tror ikke jeg kan levere igjen :\ det er HiOA det er snakk om. De er så veldig strenge på det der. Huff, nå har jeg bare lyst til å sette meg ned å begynne å grine. skulle bare ha flyttet på teksten!! hater at Word flytter teksten automatisk mot venstre siden når man lager annen- og tredjerangs overskrifter!! Skulle liksom tro at når man setter en marg så skal oppgaven følge den gjennom hele teksten. Nå må jeg bare vente på stryk og ta den på nytt. Veldig trist når man har gjort en grundig og god jobb ellers. Har sitti 10t om dagen for å gjøre oppgaven over gjennomsnittet god mtp innhold og tema.
Musemorbr / Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Leveres det over internett? Du kan jo rette, sende inn på nytt og beklage at du sendte kladden i første omgang?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Musemor det er nok ikke sånn det fungerer. Skulle ønske det var så enkelt som å bare beklage seg å sende inn en ny, men desverre :\
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå