Gå til innhold

lurer på


<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

når babyen snur seg jeg :) er straks i uke 30, å denne babyen er over alt hehe. hva med dere andre?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var hos jordmor i dag og hun sa at babyen vanligvis snur seg rundt uke 36. Er i uke 30 selv og her er lillemann også all over the place :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa snudde seg ned rundt uke 30, men om ho helde seg der heile tida er ein heilt anna sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos jordmor i dag (28+6) og da lå han med hodet ned. Men han kan jo flytte seg igjen da :) Syns det er vanskelig å kjenne egentlig, hvordan han ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det synes jeg å Temperance, plutselig stikker han rumpa ut til siden, eller jeg tror det er rumpa da :) herre min hatt,jeg gleder meg så ille til han kommer <3 dette er min første,dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første her også :) Kjenner også ofte at noe stikker ut, blir liksom skikkelig hardt rett under huden, tipper det er beina ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Førstemann her også :) Han snur seg hele tiden, så han har visst fortsatt greit med plass der inne :) Stadig en rumpe, fot o.l. som stikker ut. Om morgenen kan jeg veldig tydelig se hvor han ligger, for da er magen helt skjev. Veldig kos :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...