Gå til innhold

lurer på

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

når babyen snur seg jeg :) er straks i uke 30, å denne babyen er over alt hehe. hva med dere andre?? :)

Skrevet

Var hos jordmor i dag og hun sa at babyen vanligvis snur seg rundt uke 36. Er i uke 30 selv og her er lillemann også all over the place :)

Skrevet

Snuppa snudde seg ned rundt uke 30, men om ho helde seg der heile tida er ein heilt anna sak.

Skrevet

Var hos jordmor i dag (28+6) og da lå han med hodet ned. Men han kan jo flytte seg igjen da :) Syns det er vanskelig å kjenne egentlig, hvordan han ligger.

Skrevet

ja det synes jeg å Temperance, plutselig stikker han rumpa ut til siden, eller jeg tror det er rumpa da :) herre min hatt,jeg gleder meg så ille til han kommer <3 dette er min første,dere da?

Skrevet

Første her også :) Kjenner også ofte at noe stikker ut, blir liksom skikkelig hardt rett under huden, tipper det er beina ;)

Skrevet

Førstemann her også :) Han snur seg hele tiden, så han har visst fortsatt greit med plass der inne :) Stadig en rumpe, fot o.l. som stikker ut. Om morgenen kan jeg veldig tydelig se hvor han ligger, for da er magen helt skjev. Veldig kos :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...