Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er helt i ørska her jeg sitter.... HURRA!!!!!
Musemorbr / Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Ikke A+ altså? Hehe nei det er jo helt supert, og langt over hva de fleste kan tørre å drømme om. Gratulerer så mye!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Flinka ! Hva har du skrevet bachleor i ? Gratulerer med A på bachleoren, kan ikke bli bedre enn det ( selv måtte jeg nøye meg med en B!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk. Måtte bare få utløp for det et sted jeg kunne være anonym. Er ikke av typen som liker å skryte for mye. Mannen er ikke hjemme før sent i kveld og barnet skjøner ikke så mye, så da ble det her Det var bachelor i sykepleie by the way...
Gjest MMJ Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk. Måtte bare få utløp for det et sted jeg kunne være anonym. Er ikke av typen som liker å skryte for mye. Mannen er ikke hjemme før sent i kveld og barnet skjøner ikke så mye, så da ble det her Det var bachelor i sykepleie by the way... Så rart, vi kan liksom ikke skryte av oss selv i Norge. Det er jo spesielt egentlig når jeg tenker meg om Tenkte skrive i stad jeg også fikk A, og at det opplevde jeg som bare helt magisk, hehe... men så tørte jeg ikke Men dritt på, nå har jeg jo skrevet det likevel, hehe! Godt ikke så mange "kjenner" meg her inne - så de ikke tror jeg er en skrytepave! Jeg tok sosionom bachelor.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk. Måtte bare få utløp for det et sted jeg kunne være anonym. Er ikke av typen som liker å skryte for mye. Mannen er ikke hjemme før sent i kveld og barnet skjøner ikke så mye, så da ble det her Det var bachelor i sykepleie by the way... Så rart, vi kan liksom ikke skryte av oss selv i Norge. Det er jo spesielt egentlig når jeg tenker meg om Tenkte skrive i stad jeg også fikk A, og at det opplevde jeg som bare helt magisk, hehe... men så tørte jeg ikke Men dritt på, nå har jeg jo skrevet det likevel, hehe! Godt ikke så mange "kjenner" meg her inne - så de ikke tror jeg er en skrytepave! Jeg tok sosionom bachelor. Når var det vel damene på Skravlesiden som skrev mye av din oppgave Husker alle innleggene du hadde om oppgaven din.....
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Åh gratulerer til deg ogsÅ. Vi har vært flinke :)
Gjest MMJ Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Tusen takk. Måtte bare få utløp for det et sted jeg kunne være anonym. Er ikke av typen som liker å skryte for mye. Mannen er ikke hjemme før sent i kveld og barnet skjøner ikke så mye, så da ble det her Det var bachelor i sykepleie by the way... Så rart, vi kan liksom ikke skryte av oss selv i Norge. Det er jo spesielt egentlig når jeg tenker meg om Tenkte skrive i stad jeg også fikk A, og at det opplevde jeg som bare helt magisk, hehe... men så tørte jeg ikke Men dritt på, nå har jeg jo skrevet det likevel, hehe! Godt ikke så mange "kjenner" meg her inne - så de ikke tror jeg er en skrytepave! Jeg tok sosionom bachelor. Når var det vel damene på Skravlesiden som skrev mye av din oppgave Husker alle innleggene du hadde om oppgaven din..... Ja, stemmer, jeg skrev ikke noe på den bacheloroppgaven Kanskje derfor jeg fikk A!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Utrolig bekymringsverdig at du fikk A på bacheloroppgaven din, lilje. Det var jo veldig tydelig for hele dib at du ikke skjønte noe særlig av hvordan man skriver en oppgave. Herregud, rart du tør å skrive det her. Jeg skriver ikke dette for å være slem, bare synes det er utrolig spesielt å få et nettforum til å gjøre store deler av jobben og skryte av at man fikk toppkarakter etterpå. Til HI: Gratulerer! Det føles bra å få uttelling for noe man har jobbet hardt for:)
Gjøkeredet③ Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Grattis med A! Så gøy Fikk bare C på min bachelor i sin tid
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Takk for gratulasjonene. Det begynner sånn smått å synke inn, selv om jeg fortsatt ikke helt klarer å tro på det. Synes forresten at Lilje får unødvendig mye kritikk her. Jeg har ikke sett innleggene om oppgave fra henne, men jeg kan aldri tenke meg at man kan skrive en hel bacheloroppgave kun på råd fra et forum. Hente inspirasjon å få hjelp til litt tankemyldring ja, men ikke en hel oppgave. Det er trossalt snakk om en del sider. Jeg har også lurt på en hel del ting som jeg har måtte få hjelp til (dog ikke på et forum, men av veileder) Man er ikke utlært på å skrive oppgave selv om man har gått skole tre år. HI
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Gratulerer, så bra! En bacheloroppgave er først og fremst en læringsarena, så om man har spurt om alt mulig og faktisk tatt til seg svarene godt nok til å produsere en oppgave til A så er det da vel fortjent, så gratulerer til deg også, lilje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå