Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Deler vaskerom med en leilighet til hvor strømmen går på dem. Hvor mye skal de da ha pr mnd? Hva bør en tenke på ved utregning av pris?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Hvem eier vaskerommet da og hvordan organiserer dere bruken? Det er stor forskjell på om dere får komme inn og vaske klærne deres 4 timer i uka til faste tider og at dere disponerer rommet fritt, vasker når dere vil og kan oppbevare ting der. Hvem som har ansvar for vask og vedlikehold er også viktig.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Hvem eier vaskerommet da og hvordan organiserer dere bruken? Det er stor forskjell på om dere får komme inn og vaske klærne deres 4 timer i uka til faste tider og at dere disponerer rommet fritt, vasker når dere vil og kan oppbevare ting der. Hvem som har ansvar for vask og vedlikehold er også viktig. Her brukes det når det er ledig. Ingen fastsatte tidspunkter. Begge oppbevarer ting der, men mest den andre. Vedlikehold, rydding av rommet tar vi hver vårt når det sees noe. Men det jeg tenker mest på er hva vi skal betale i strøm for bruk av vaskerommet. KUN det maskinen bruker/koster i mnd, noe som ikke er mye eller er det mer enn hva maskinen bruker som og bør telle inn..
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Hvis dere begge to leier av en tredje part og dere begge har rett til å bruke vaskerommet ville jeg spurt utleier. Da er det mulig at deter kompansert for strømutgiftene til vaskeromet i den andre leilighetens husleie.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Hvis dere begge to leier av en tredje part og dere begge har rett til å bruke vaskerommet ville jeg spurt utleier. Da er det mulig at deter kompansert for strømutgiftene til vaskeromet i den andre leilighetens husleie. Utleier har satt seg selv utenfor og sagt at dette er opp til oss å finne ut av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå