Gå til innhold

Driver nabodama gjøn med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi bor i lelilighet og har bodd her i ca 3 år.

I leiligheten under oss bor en hyggelig dame som jeg småprater litt med hver gang vi møtes, det er ikke så ofte, men 1-2 ganger pr måned.

Og nesten hver gang vi møtes spør hun: "Vi har vel ikke hilst, har vi vel?"

Hæ? Vi har hilst ca 10 ganger, så nå må det vel begynne å sitte? Etter den 10. gangen begynte jeg å svare at "joda, vi har vel hilst noen ganger før tror jeg". Skjønner at det går an å glemme, men seriøst??? Ikke har jeg forandret utseendet og ikke har vi mange andre naboer her heller.

Er det virkelig mulig å huske Så dårlig, eller driver hun bare å tuller med meg? Er det en eller annen form for spøk jeg ikke skjønner?

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvor gammel er hun? Det er jo mulig at hun er dement, det er ikke alltid så enkelt å merke det ved kun små samtaler.

Svar høflig som du gjør, så slipper hun å bli flau hvis hun virkelig har glemt deg, eller om hun tuller med deg, gidder hun ikke det lenge hvis du ikke lar deg provosere :)

Skrevet

Kjenner en som ikke kan huske ansikter. Hilste på meg og venninna mi sikkert 20 ganger hver, på ca et år... Vi lo hver gang vi så han, og prøvde å finne på noe lurt å si:)

Skrevet

Kommer ann på det, men tror nok ikke hun driver gjøn ;)

Skrevet

Tenker ogå at hun demens, ikke bare eldre mennesker som kan få det.

Skrevet

Høres ut som personen har demens ja, selv 50-åringer kan bli rammet av det. Hils som vanlig :)

Skrevet

Jeg tenker også demens eller at hun ikke klarer å huske ansikter.

Jeg kan slite litt selv med å huske ansikter :) Det gjelder hovedsaklig mennesker det går 17 på dusinet av og som har et veldig ordinært utseende/stil. Jeg har faktisk hilst på samme mennesket to ganger, og det er dritflaut! Men etter to ganger pleier det å sitte da ;) Tror jeg ihvertfall :D

Skrevet

Spørs på hvor gammel hun er. Men neste gang sier du "nei, det har vi ikke" og presenterer deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...