Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 .... som bare går dagvakter? Jeg er spesialsykepleier selv og jobber på en poliklinikk. Tjener 450 000 i året. Er det greit eller bør jeg "kreve" mer lønn?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Du tjener allerede svært godt over minstlønnssatsene, så skal vel godt gjøres å få enda høyere lønn. Med mindre du har mye ekstraansvar og kompetansekrevende tilleggsfunksjoner på avdelingen (f eks fagansvarlig e.l.). Siden de intense budsjettkuttene startet for noen år tilbake, så har det vært svært vanskelig å kunne argumentere seg opp til en høy lønn. Her er minstelønssatsene fra i fjor: https://www.sykeplei...l-en-sykepleier?- Jeg er selv spesialsykepleier og jobber kun på dagtid. Har 8 års ansiennitet og får 410 000 kr i året. Det er 32 000 kr over minstelønn, og jeg skal love deg at jeg måtte sloss med både armer og bein for å få dette tillegget.
lykkelig x3 <3 Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Er helsesøster med 8 års ansiennitet og tjener 354 700 kr.
☆☆☆ Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har 8 års ansiennitet (9 egentlig, men ingen lønnshopp på 9 år) og har 354 700 i grunnlønn (men jeg jobber turnus og har tillegg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå