Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Her er det 4 måltider pr. dag. Frokost, lunsj, middag og kvelds. Ingen ting om natten. Frokost er bare melk, 200 ml mme. Lunsj er 1/2 middagsglass fra Nestle + 100-150 ml mme. Middag er et beger med frukt + 100-150 ml mme. Kvelds er 1 porsjon med grøt + 80-140 ml mme. Ser det greit ut? Prøver å gi større porsjoner med fast føde og reduserer litt på melken gradvis. Prøver å introdusere vann til maten som tørstedrikke uten særlig hell. Spiser deres 6 mnd. gamle babyer et helt middagsglass? Nattesøvnen her i huset er lang så vi rekker ikke flere måltider.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Frokost: Ei lita skål grøt Middag: 1/2 fruktbeger Kvelds: Ei lita skål grøt Ammer etter alle måltidene, og er sånn smått begynt å trappe oppover med maten. Begynte ca for 2-3 uker siden med å gi fast føde, så det blir bare mer og mer testing fremover. Ammer også utenom disse måltidene, og hun virker fornøyd med det
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Frokost: Ei lita skål grøt Middag: 1/2 fruktbeger Kvelds: Ei lita skål grøt Ammer etter alle måltidene, og er sånn smått begynt å trappe oppover med maten. Begynte ca for 2-3 uker siden med å gi fast føde, så det blir bare mer og mer testing fremover. Ammer også utenom disse måltidene, og hun virker fornøyd med det Så jeg va litt snar med å skrive her Jeg er oppe ca 2 ganger om natten for å amme, og det går greit for begge to. Her vil hun heller ikke ha noe vann til maten, men setter alltid frem en kopp med morsmelk som jeg har pumpet, slik at hun ikke tørster helt. Hun er ikke interessert i koppen, da puppen enda er best. Synes det ser helt greit ut slik du gjør det. Så lenge babyen er fornøyd er det det beste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå