Gå til innhold

Nå SPYR jeg av moren min, rett og slett!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi sliter litt økonomisk, men er på bedringens vei hvis man kan si det slik... mannen mistet jobben, etter jeg fant ut at jeg var gravid, og har ikke fått jobb igjen før for litt siden. Han jobber ræva av seg for å få tjent inn penger så vi kommer på null til babyen er født... (Er 8 mnd på vei)

Gressklipperen vår røk, så ringte å spurte moren min som bor rett oppi gata her om å få komme å låne deres. De har to, så regnet med vi kunne, og det var greit... Mannen klippet og var ferdig kl 20 på kvelden, og da sendte jeg en sms om det var greit vi kom med klipperen dagen etter... regnet med at de ikke skulle klippe så sent, dessuten har de som sagt en til stående der...

Fikk plutslig høre fra søsteren min at mamma hadde klaget på dette, at vi hadde lånt med ikke levert som planlagt...(!) og at herregud, en ny koster ikke mer enn 1500 kr så det burde vi vel klare....

Hun av alle burde vite hva det vil si å ha dårlig råd for å si det sånn, men nå er siden en annen etter at hun for 7 år siden traff en ny mann, en mann med mye penger for å si det sånn....

I fjor, ble søstrene mine invitert til syden sammen med henne. Jeg hørte ingenting.... før det tydligvis ble for dumt, så fikk en mld om jeg ville være med. Joda, takk for tanken... Jeg sa at det ble vanskelig for jeg hadde ikke barnevakt, eller ekstra lommepenger til å ha der nede. Var ikke sene med å godta det svaret nei! :(

Vi snakket videre da om kanskje jeg og mannen min kunne være med en annen gang (dette var før de økonomiske problemenen altså!) kunne være med til huset de eier i syden... men det var jo mer eller mindre umulig...

Mannen min følte det slik at det var et problem at HAN skulle være med, så han ville ikke spørre mer sa han.. Jeg sa også at jeg ikke ville være med på tur med de hvis de skal være så vanskelige. Har vært flere i huset samtidig før, uten problemer, så det at det ikke var plass er bullshit...

VEL, nå fikk jeg akkurat vite IGJEN at mamma, stefar, søstrene mine MED kjærester skal nedover i sommer.... Alt har vært planlagt en stund, men alle har holdt munn om dette ovenfor oss........ TUSEN TAKK!!!

Kjenner jge skal holde meg laaaangt unna hele familien nå, skal ikke kontakte dem overhodet....

Er så skuffet over oppførselen deres at jeg blir kvalm...... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, så ekstremt leit!

Kan du snakke med søstrene dine om dette da? Får de påspandert reisen eller betaler de selv? Har dere normalt sett mye kontakt eller er det mulig at det hele skyldes at dere ikke sees så ofte?

Du er 8 mnd på vei og skal vel neppe noe sted i sommer??

Skjønner at du er såret hvis det er slik at de går bak din rygg... Snakk med de først?

Skrevet

Uff... for en bedriten oppførsel fra din mor.. *klem*

Skrevet

De får påspandert turen ja...

Og ikke nok med dette, fikk nå høre av min eldste søster som var på overnatting her i 2 dager for bare noen dager siden, at hun og moren min skal til nord for å besøke bestemor og familie i helgen. Hysj, hysj dette, for tenk om en av mine barn får høre og vil være med!! :(

æsj, nå har jeg fått nok... jeg skal ikke be dem om noe lenger, og skal ikke kontakte dem for noe.....

Skrevet

Nei stakkars deg :( Grusomt å bli avvist av sin egen mor på den måten! Du har ikke snakket med henne om dette? Kanskje det kan hjelpe å få løyst opp i noe, og evt finne ut hvor problemet ligger?

Sender deg en stor klem, og ønsker deg lykke til i tiden som kommer :)

Skrevet

Her er noen eksempler på hvordan ting har blitt:

*mine stesøstre blir satt først av alt, til en hver tid.

Moren min har de to siste gangene det har vært bursdagsselskap her, dratt hjem etter 5 min fordi en av stesøstrene mine skulle på noe, måtte blir kjørt, eller hentet.... Hadde ALDRI skjedd omvent!

*På 17. mai gikk moren min fra meg og barna mine som skulle gå i tog, fordi stedøtrene skulle gå i tog et annet sted. (Ja, de er 19 og 17 år gamle!!! Mine er 6 og 9 år)

*Hun lovet niåringen at han kunne sitte på med dem fra byen etter toget, men fikk telefon mens vi ventet på parkeringen om at det ikke gikk likevel fordi stesøsteren min hadde tatt med en venninne istedet, og at bilen var full.

*For 3 år siden sa moren min at jeg kunne være med hun til syden, kun vi to. Meeeeen, det var kun hvis den ene stesøsteren min ikke ville være med henne... fikk beskjed 3 dager før avreise at stesøsteren min hadde bestemt seg for at hun ville bli med likevel... Så jeg ble hjemme. At jeg godtok å sitte på vent, kan jeg rett og slett ikke skjønne!!

*Min yngste søster, den flotte datteren, som mamma sier, er det visst veldig synd i. Jeg og eldstesøster voks opp med en far som ikke er helt vel bevart, og har ødelagt oss ganske mye pga vold og skremsel. Min yngste søster voks opp uten han, siden han stakk etter hun ble født... HUN er det visst mest synd i, for stakkars hun som måtte vokse opp med en far som aldri var der<! Hva med oss som måtte vokse opp MED en far som var der, men som skremte livet av oss hver bidige dag???? Nei, oss er det ikke synd i...

Dette resulterer i at lillesøster får ting kastet etter seg, og blir dullet ekstremt med.. hun er 25 år, men fortsatt mammas gullunge...

Jeg orker ikke mer av dette........................................................

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...