Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Hei jenta mi skal begynne i barnehagen snart, og trenger derfor uteklær. hva synes dere erfarne barnehagemammaer om denne dressen? http://www.barnihagen.no/product.html/reimatec-totem-510017-var/hostdress?category_id=146
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Med Reima kan man ikke ta feil Veldig gode dresser!!!! Både vår og vinterdressene Vi har brukt Reima i 10 år nå (Gud, som tiden flyr!!!). Alltid fornøyde
Gjest Kira med en av hver Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Vi er veldig fornøyde med Reimatec, veldig god kvalitet
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har bare hatt Reima-drsser til jenta på 3 år. Har fått veldig mye positiv tilbekemelding på valg av klær og dresser, og de er fortvilet over hvor mange dårlige dresser foreldre velger til barna. Jeg kommer ikke til å slutte med Reima, for jeg ser hvor godt de holder Her kan hun nesten ligge å bade i søla på de våteste dagene, men er like tørr når hun kommer inn! Synes også at alle dressene er gode- kjør på med Reima
My-77 Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Fantastisk med play-layers, som man kan ha inne i dressen og uten dress, og dress uten fleece.
Jentesen Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 ok, hva seier dere til denne buksa da? http://www.barnihagen.no/product.html/reflex-regnbukse-med-seler-art-nr-052-329?category_id=147
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Helt grei dress som det sansynlig vis ikke er noe galt med, men du får dresser som barnet vil ha det like bra i til en billigere penge. Vår/høstdress er ofte ikke nødvendig i det heletatt. Du må også regne med at noen nok kommer til å tenke at du er en mor som er veldig opptatt av å ha riktig merke. Noen steder er det en god ting, andre er det ikke annsett som bra.
Jentesen Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 trenger ikke være noe merke, men vil ha bra kvalitet da.. har du noe å anbefale med bra kvalitet som er billigere? :-)
Jentesen Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 jeg tar gjerne imot anbefalinger hvis det er noen som vet om bedre og billigere dresser altså :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Vi har brukt Stormberg til våre barn i mange år nå, har fire barn og prøvd mange forskjellige dresser (Reima, HH, Reflex og Skogstad for å nevne noen). Vi har vært mest fornøyd med Stormberg, de koster litt de også men jeg kjøper de alltid på salg. Kjøper gjerne neste vinterdress på våren for da har de opptil 60-70% på nettsiden. Får da dresser som har kostet 1300 til 1500 kr til en billig penge. Har også vær fornøyd med Reflex sine dresser, de holder ungen tørr og varm for en grei pris. Hadde fjorårets utgave av denne til 3 åringen i fjor og den var super, 100% vanntett, puster, ser overhodet ikke slitt ut og er myk og god. http://www.stormberg...dress.html#9247 5-åringen har hatt denne dressen i vinter og vi er kjempefornøyd med den også. Den er foret, vann- og vindtett, puster og er varm og god uten å være tung å bevege seg i http://www.stormberg...dress.html#9245
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Vi har hatt flere reimadresser og har vært fornøyd med dem så lenge de har vært små. Vi har brukt samme dress både vår/høst og vinter, men selvfølgelig med ekstra lag under om vinteren og de har aldri vært kalde. Våte har de blitt med reimadressen hvis det har vært vått ute, men de blir også våte uansett hva de har på seg av regntøy når det er vått ute. Jeg har rett og slett konkludert med at hvis de skal være tørre uansett, så må de ha på seg sånn tørrdrakt man bruker når man dykker og det er jo ikke akkurat lekevennlig... Fra ca.4år og oppover har vi hatt problemer med at dressene blir slitt, spesielt på knærne og reimadressen er ikke noe bedre enn de andre dressene vi har prøvd. Den beste dressen når det gjelder slitesterkhet, skal visstnok være reimatec+, men den fikk jeg ikke tak i sist vi trengte ny dress og til slutt konkluderte jeg med at en dress til 1800kr umulig kan være så mye bedre enn en til under 1000kr at det er verdt det. Man kan jo nesten kjøpe to stk Refleksdresser til prisen av en reimatec+. Pga det har eldste de siste to sesongene hatt refleksdress og den har fungert akkurat like bra som Reima. Og det finnes helt sikkert andre gode dresser også som vi ikke har forsøkt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå