BareMas Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 så jeg gikk da naturlig nok i en elektronikkbutikk å spurte etter en. Guttehvalpen bak kassen var mer enn behjelpelig med å finne frem utvalget deres, og forklarte og snakket varmt om produktene. Så spør jeg om pris, og får tidenes bakoversveis!! "Men det går jo veldig på pålitelighet da" sier kisen. Så jeg bestemte meg for at internett var veien å gå, men samme visa! Jeg trenger rett å slett ikke en babycall med video, vuggesanger, lys, to-veiskommunikasjon, termometer, og kart hjem til faens oldemor!!! Dette har da heller ingen ting med påliteligheten å gjøre! Jeg trenger bare en babycall som gir fra seg lyd når barnet mitt trenger meg, er det så mye forlangt??
mamman til to gutter Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Vår første babycall sluttet også å virke, så vi måtte kjøpe en ny. Jeg tenkte som deg, at vi ikke trengte en som var noe dyr med alle mulige fancy ting på. Vi kjøpte omtrent den billigste vi kom over og problemet med den er at foreldreenheten ikke sier fra om den mister kontakt med babyenheten, så jeg tørr ikke å stole på den. Kamera osv har ikke jeg hatt noe behov for, men å ha en du kan stole på er viktig, så kan du heller selge den når du er ferdig med den.
BareMas Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Så klart:) jeg betaler gjerne for en babycall som er til å stole på, men det finnes tydeligvis ikke uten alle andre mulige unødvendige duppedingser! Jeg blir sprø!!! Er overbevist om at det er mannfolk som lager disse greiene.
mamman til to gutter Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Hehe, antagelig er det mannfolka som lager dem og jeg tror også ofte det er den ene tingen pappaene får lov til å velge ut
My-77 Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Avent Dect-babycall er en enkel babycall fra Philips. Har brukt min i 1,5 år. Har ok rekkevidde, gir beskjed når den ikke har kontakt eller når batteriet blir tomt. Etter så lang tid trenger foreldre-enheten opplading oftere enn før (etter ca. 4-5 gangers bruk) men ellers er den fortsatt like fin. Anbefales.
Gjest Dotto Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 så jeg gikk da naturlig nok i en elektronikkbutikk å spurte etter en. Guttehvalpen bak kassen var mer enn behjelpelig med å finne frem utvalget deres, og forklarte og snakket varmt om produktene. Så spør jeg om pris, og får tidenes bakoversveis!! "Men det går jo veldig på pålitelighet da" sier kisen. Så jeg bestemte meg for at internett var veien å gå, men samme visa! Jeg trenger rett å slett ikke en babycall med video, vuggesanger, lys, to-veiskommunikasjon, termometer, og kart hjem til faens oldemor!!! Dette har da heller ingen ting med påliteligheten å gjøre! Jeg trenger bare en babycall som gir fra seg lyd når barnet mitt trenger meg, er det så mye forlangt?? Vil du kjøpe babycallen min? Ubrukt, aldri vært ute av pakka, philips avent, kjøpt ny for 6 (7??)00 kr Skal få den for 300, hoho Helt enkel babycall!
Gjest stårma Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Vi har doro babycal som vi kjøpte på babyshop til ca 500kr. Veldig fornøyd med den. billig. eneste er at foreldreenheten må lades ofte ca annen hver dag men jeg synes det går greit. veldig til å stole på, har hatt vår i et år nå og bruker den mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå