Gå til innhold

5 positive og 5 negative ting med din kjære mann? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har dårlig hukommelse, blir værsyk og sliter seg gjennom mørketiden. Han har støvallergi, (på ordenlig, han blir syk,) og astma som gjør at vi ikke akkurat går mange fjellturer.

Han er kjærlig og varm både som kjæreste og far. Han er respektfull og gjennomgående ærlig på en høflig og fin måte. Han er generøs og oppriktig omtenksom. Han er maskulin, pen, sexy og helt utrolig i sengen. Han er glad i husarbeid og gjør det hele så jeg ikke trenger løfte en finger, selv om jeg går hjemme og han jobber. Og han er så mye mer enn dette. En utrolig god og spennende mann.

Jeg er heldig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Postivt:

- Liverpoolsupporter og fotballfrelst på høyt nivå. Jeg elsker den barnslige iveren hans, og nyter ham når han han sitter der. Blir ofte med på pub, vi har vært på fotballtur til Liverpool og ja, jeg er også LFCsupporter og glad i fotball generelt. :-)

- Rolig, veldig rasjonell og sindig.

- Veldig god på å uttrykke at han elsker meg. Ofte, og tydelig.

- Entusiasmen hans for jobben sin. Han trives så godt blandt bøkene sine, og kommer hjem med energi og gnist.

- Fjellstø, følsom og pålitelig. Han er min aller best venn, og min beste side. Jeg er dritforelska i han, selv etter to og et halvt år.

Negativ:

- Fotballfrest. Kan irriterer meg grønn over den teit iveren hans over en dum sport, når jeg trenger oppmerksomheten hans. Dagen hans kan også bli ødelagt av en dårlig kamp, og det går ut over meg.

- Rolig, irriterende rasjonell og i overkant sindig. Jeg er en hissigpropp til tider, og liker å få krangla fra meg, mens han bare prater ut fornuftige ting og gjør ALT for å ordne opp uten å måtte ta en konflikt. Blæ.

- Han er for dårlig på å si at han er glad i meg akkurat i det øyeblikket jeg syns at han burde det, uten å gi han noe hint - han bare skal si det fordi han skal vite det av seg selv.

- Den jævla entusiasmen for de jævla bøkene som stjeler han fra meg i tide og utide. Det har faen meg hendt at jeg har tenkt at jeg burde ha permer og passe inn i bokhylla, bare for å få litt oppmerksomhet.

- Umulig å vippe av pinnen. Det suger. Han er gærris et bedre menneske enn meg men jeg sier dere èn ting - hadde det ikke vært for mitt pågangsdriv (på godt og vondt), hadde det ikke skjedd en dritt noen gang. ;-)

Skrevet

- snill og oppmerksom

- vil alltid mitt og vårt ufødte barns beste- og vi går forann alt

- god å fortelle og å vise at han elsker meg

-flink til å hjelpe til hjemme, samt å hjelpe andre

- han er pen både utseendemessig og har etr flott hjerte for verden rundt seg.

negativt;

- lite flink til å se sine egne positive sider, blir fort skuffet av seg selv

- Snakker på inn og utpust- hele døgnet

- lite romantisk.

-ofte litt dumsnill, stiller alltid opp for andre- mange sene kvelder...

-snorker.

Herregud så mye lettere det var med de positive tingene! Han er min drømmemann :) Hadde det vært to ting jeg kunne ønsket meg annerledes ville det være; mer romantisk og flinkere til å se seg selv som den fantastiske ektemannen og mannen han er.

Skrevet

Sexy, morsom!!, spontan, flink til å hjelpe til i huset, god inntekt :)

Kunne vært mer romantisk, snuser, kvervulant, sta, er alt for glad i junkfood og jeg faller for samme fristelse !

Skrevet

Pos:

Flink med barna.

prioriterer familien.

Vil mitt beste.

Handyman.

Flink å lage middag.

Neg:

En del uvaner som jeg haaater! (snorking,fising osv...)

litt dårlig humor til tider.

Ser ikke når jeg er sliten og trenger litt avlasting.

Er lite sosial.

Er ikke noe særlig sprudlende (som jeg skulle ønske...)

Skrevet

Positivt: Kjekk. Ordentlig. Handyman. Flink å si at han elsker meg og masse klemmer og kyss. Glad i sex med meg. Smart. Arbeidsom og pålitlig. Han er en veldig flott pappa som alltid er opptatt av at gutten var skal ha det bra og tar minst like mye del i gutten vår som meg.

Neggativt: Kan være litt feig. Sier ikke så ofte fra i situasjoner der han bør. Hater konfontasjoner.. Skulle ønske han stilte mere opp som far og mann der.

Ikke så flink å snakke om følelser.

Tar ikke så ofte intiativ til å gjøre ting med bare meg. Blir ofte det samme.

Ikke så veldig romantisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...