Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Skal kjøpe bursdags gave, til en singel kvinne på 32 uten barn. Så trenger en god bok med humor:) Takk for alle svar
Gjest sug lut Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 India Knight, Don't you want me? - bestill på Amazon.co.uk og ha den på et par dager. Det er godt bortimot det morsomste le-høyt-så-kaffen-kommer-ut-nesen jeg har lest noen gang, og jeg leser den hver gang det trengs.
Lettie Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Jeg elsker shopoholic-serien. Synd filmen var ELENDIG i forhold. Endret 8. juni 2012 av Lettie
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 100åringe som klatret ut av vinduet og forsvant! Lo så tårene spratt. Den var en slager i veninnegjengen og blandt kolegaene i alle aldersklasser:)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 India Knight, Don't you want me? - bestill på Amazon.co.uk og ha den på et par dager. Det er godt bortimot det morsomste le-høyt-så-kaffen-kommer-ut-nesen jeg har lest noen gang, og jeg leser den hver gang det trengs. Eller bestill her. http://www.adlibris.com/no/product.aspx?isbn=024195178X Det gjorde jeg for 2 min. siden. Spent på denne!
Iselilja Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Toni Morrisons Paradis og Beloved. Kjempebøker. Beloved vant hun Nobelprisen for.
Rediken Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Viss du vil ha en bok med litt humor er rabsgubbene morsom
Iselilja Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Toni Morrisons Paradis og Beloved. Kjempebøker. Beloved vant hun Nobelprisen for. Oi. Fikk ikke med meg at det skulle være humor. Dropp mine forslag
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Sikker på at hun ønsker seg det og leser slike bøker? Husker fra da jeg var singel og uten barn og alle venner og familie ga meg slike bøker, "chick-flick"-bøker der man selvsagt ikke er lykkelig uten en mann, bøker som "gleden ved å ha barn" osv. Gud som jeg hatet det! Gi meg en skikkelig bok, sier jeg bare.
Gjest yrild Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Kan anbefale "I skyggen av store trær" av Kristine Henningsen. Koselig og morsom bok. Veldig lettlest så hvis venninnen din er veldig dyp og intelektuell er det kanskje ikke greia, men jeg koste meg :-)
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 100åringe som klatret ut av vinduet og forsvant! Lo så tårene spratt. Den var en slager i veninnegjengen og blandt kolegaene i alle aldersklasser:) Haha, var akkurat den jeg også skulle til å anbefale.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Hvisdu vil ha noe mer seriøst anbefaler jeg "Noen kjenner mitt navn" fra slavetiden.
verdens heldigste mamma Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Hotellet på hjørnet av bitter og søt Huset ved moskeen
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Kan anbefale boka "Luremus" på det sterkeste! Jeg lo meg gjennom hele boka, veldig morsom! :-D
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Hundreåringen som klatret ut av vinduet og forsvant er helt fantastisk Jeg har den og har lånt den til en venninne, tror det blir en stund til den kommer tilbake for den blir stadig viderelånt til noen. Akkurat nå leser jeg Før jeg sovner, den ligger på toppen av bestselgerlisten nå og jeg skjønner godt hvorfor. Maken til fengende bok, er spennende på en helt merkelig måte (ikke noe dreping eller noe sånt), vanskelig å legge fra seg. Har også akkurat lest Ved elven av John Hart, anbefaler på det varmeste. Er en krim, men du blir så glad i personene du leser om at du savner dem lenge etter at boken er lest ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå