Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 På hotell. Noen dom vet hvor mye som er vanlig å tjene da? Har tenkt til å søke på en stilling hvor jeg jobber natt annenhver uke, men er redd jeg går mye ned i lønn i forhold til den jobben jeg har nå. Tjener 390.000
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Lønn Resepsjonister og opplysningsmedarbeidere har en gjennomsnittlig årslønn på 400 800 kroner (Kilde: SSB 2010). Det er verdt å legge merke til at yrkesgruppen SSB kaller resepsjonister og opplysningsmedarbeidere er stor, og at resepsjonister bare er en del av dette. Lønnen for nyutdannede resepsjonister vil være en del lavere. Så vil tro at om du ikke er utdannet, så er lønnen lavere...
Lettie Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 På hotell. Noen dom vet hvor mye som er vanlig å tjene da? Har tenkt til å søke på en stilling hvor jeg jobber natt annenhver uke, men er redd jeg går mye ned i lønn i forhold til den jobben jeg har nå. Tjener 390.000 Bare hør om lønn når du er på intervju da! Det er lov å være kostbar når man har en bra betalt jobb fra før :-) Om de gjerne vil ha deg tilbyr de deg en bedre lønn enn det du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå