Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Så begynner det å bli på tide å tenke på både ny bil og nye seter til tvillingene. De er 5 mnd, men må begynne å lete litt rundt nå. De har enda god plass i baby-setene, men vi har det trangt i baksetet. Hvis vi skal ha større seter blir det ikke plass til alle! Største på 3 begynner allerede å få dårlig plass til beina i et Besafe izi kid x3 isofix-sete og. Hvilken bil vil dere anbefale? (Gjerne med 3 isofix-fester) Hvilket sete vil dere anbefale- kan godt være med isofix. Trenger 2 nye seter, ett fra 9-18 kilo og et som hvertfall får opp til 25 kilo, men som fremdeles kan være bakovervendt. Skal IKKE ha en caravelle, men må være god plass til tvillingvogn og ekstra utstyr.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Vi har kjøpt en peugot 308sw, med plass til hva du måtte ønske på bakerste rad. 3 isofix er det og. Om det er plass til en tvillingvogn baki vet jeg ikke, men vi har belaget oss på at vi må ha takboks om vi skal frakte mye (Da type hund, 2 katter, bager, vogn osv) Hva slags sete du bør velge aner jeg ikke.... Har bare brukt acta craco og besafe sine, og var fornøyd med de.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Svært enkelt valg, HI, Ford S-max! God plass, god sikkerhet og godt utseende - kinderegg! Helt grei pris og helt greie motorer gjør saken opplagt.
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Bikkja og kattene i takboksen??! :-P Ja, ekke det greit'a? Var vel mer bagasjen jeg må ha der siden dyra okkuperer bagasjerommet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå