Gå til innhold

Oktobermammaer;-)


|*Mamma til A*|

Anbefalte innlegg

Hei hei;-) Jeg er litt usikker på hva jeg skal ha i vogna på høsten/vinteren:/ Jeg har sommerbaby fra før av, så blir liksom litt annerledes denne gangen;-) hva skal dere ha av voksipose og skinnpose?? Eller skal dere bruke noe annet??:) hvilket merke i såfall??? Noen med erfaringer de vil dele???;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har Voksi Urban. Den har ull underst i posen, og dun i "topplokket". Har vært godt fornøyd med den. God og varm selv på kalde dager:-) Legger nok et lammeskinn under og, tenker jeg...

 

Min erfaring er at det er fort gjort å kle på for mye om vinteren. Er det bikkjekaldt, skal jo ikke babyen ut, så veldig sjeldn man trenger mange lag oppi tjukk pose....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt den "originale" voksiposen vi da, og den er fylt med en slags ulldyne. Syntes den er så god å få pakket rundt babyen, også kan den brukes lenge. Tror nok vi satser på et lammeskinn i bunnen av bagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaiser lammeskinnspose første tiden til den blir for kort... så vinter nr 2 må vi over i dunpose ;) vinterbaby forrige gang, så har vært borti det før.

 

I lammeskinnsposen hadde jeg som oftest bare ullundertøy, evt tynn ulljakke og tynn ullue... og hun er født i januar - og var alltid varm og god etter tur/lur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...