Gå til innhold

Oktobermammaer;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei;-) Jeg er litt usikker på hva jeg skal ha i vogna på høsten/vinteren:/ Jeg har sommerbaby fra før av, så blir liksom litt annerledes denne gangen;-) hva skal dere ha av voksipose og skinnpose?? Eller skal dere bruke noe annet??:) hvilket merke i såfall??? Noen med erfaringer de vil dele???;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har Voksi Urban. Den har ull underst i posen, og dun i "topplokket". Har vært godt fornøyd med den. God og varm selv på kalde dager:-) Legger nok et lammeskinn under og, tenker jeg...

Min erfaring er at det er fort gjort å kle på for mye om vinteren. Er det bikkjekaldt, skal jo ikke babyen ut, så veldig sjeldn man trenger mange lag oppi tjukk pose....

Skrevet

Okei, tusen takk for svar;) men er alle voksiposer laget av dun??

Skrevet

Vi har valgt den "originale" voksiposen vi da, og den er fylt med en slags ulldyne. Syntes den er så god å få pakket rundt babyen, også kan den brukes lenge. Tror nok vi satser på et lammeskinn i bunnen av bagen også.

Skrevet

Her blir det saueskinnspose :)

Skrevet

Kaiser lammeskinnspose første tiden til den blir for kort... så vinter nr 2 må vi over i dunpose ;) vinterbaby forrige gang, så har vært borti det før.

I lammeskinnsposen hadde jeg som oftest bare ullundertøy, evt tynn ulljakke og tynn ullue... og hun er født i januar - og var alltid varm og god etter tur/lur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...