Gå til innhold

Kjørte i fortauskanten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke sett noen skader på bilen, men burde jeg få det sjekket uansett?

Har ikke kjent at den drar til siden, men blir jo litt engstelig uansett.. Hadde ikke stor fart, men hadde også 2 små på 3 mnd i bilen :/ Bilen fikk et lite "hopp", uff, litt redd nå jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drar bilen er nok balansen på dekka dine slått , så da holder det nok med å balansere dekkene dine! Koser ca 250 kr pr dekk

Skrevet

Hva vil du få sjekket? Kommer jo an på hvor hardt det er og hvor du traff. Traff du i dekket tar jo det av litt.

Skrevet

Hva vil du få sjekket? Kommer jo an på hvor hardt det er og hvor du traff. Traff du i dekket tar jo det av litt.

Vet ikke hva jeg vil få sjekket. Er bare redd det har kommet noen usynlige skader som kan få konsekvenser senere. Traff dekket, men bilen "fulgte med" gjennom svingen. Hadde ikke store farta, men bilen er jo stor og tung.

Skrevet

Hvis alt kjennes fint ut og høres fint ut har det nok gått bra :)

Skrevet

Hvis dekket traff fortauskanten i lav fart, tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for noe. Det tåler både dekk og bil fint. Jeg kjører av og til opp på fortauskanten hvis det feks er trang passasje og det kommer møtende trafikk. Det humper fælt, men er ikke noe problem. . :-)

Skrevet

Det er felgen som får det og har du truffet godt så har du nok ponktert i tillegg.

Skrevet

Okei, takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...