Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 synes du det er greit. Hvorfor/hvorfor ikke?
C.L.H85 Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor skal de i utgangspunktet?? Har egentlig aldri vært borte i barn som vil ha en clausthaler istedenfor brus hvis valget er der. Og kan ikke se for meg at foreldre eller andre bare kjøper inn alkoholfri vin og øl, hvis det er helg,fest eller andre settinger. Synes jeg var en merkelig problemstilling
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Niesen min likte ikke brus, men ville heller ha munkholm da hun var liten. Mindre usunt enn brus, så jeg ser ikke problemet. Det varte bare en periode, og nå liker hun ingen av delene noe spesielt. Drikker eplejuice og farris.
C.L.H85 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Niesen min likte ikke brus, men ville heller ha munkholm da hun var liten. Mindre usunt enn brus, så jeg ser ikke problemet. Det varte bare en periode, og nå liker hun ingen av delene noe spesielt. Drikker eplejuice og farris. Ja det blir jo som vørterøl egentlig Mange barn som liker det visstnok... Har bare ikke møtt noen enda som sier nei takk til brus, iste eller saft hvis de alternativene er der He he he
Frøken Ubesluttsom Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Veit om flere barn som drikker/drakk vørterøl. Og det er jo også alkoholfri øl så ser ikke problemet. Liker de det så la de nå drikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå