Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Har de siste 3 mnd sittet hver eneste kveld og chattet med en mann fra england. Vi møttes i et onlinespill, avanserte til msn for så å begynne å skype med webcamera. Vi er begge betatt av hverandre, og det virker bare som vi matcher veldig bra sammen. Men jeg vil treffe denne personen for å se om det virkelig er noe der. Jeg har gjort bakgrunnssjekker for å se om ting han har sagt stemmer, og det har det gjort. Dette da ang, hans fars navn og firma, brødrene hans som jeg har snakket med og funnet på facebook osv. Han har også sagt at han gjerne vil treffe meg, og at det er på mine premisser. Han kommer dit jeg har lyst. Helt ærlig har jeg lyst å invitere han til å komme hit jeg bor å være her i noen dager, og han synes det var greit om det var det jeg ville. Jeg tenker vel egentlig at det værste som kan hende er at vi ikke liker hverandre noe særlig, men han har sagt at han kan dra på et hotell og bli til han drar hjem igjen om ting ikke funker som vi håper. Hva synes dere, er det risikabelt å invitere noen man kun har møtt på nett til å komme til seg?
Isola&Lille+julegave Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Ville invitert, men sagt at han får bo på hotell. Da MÅ du ikke ha han i hus, og du MÅ ikke hive han ut. Spennende!! Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Tja risikofritt er det vel aldri å invitere noen hjem til seg, enten du har møtt dem på nett eller ute på byen. Det at du har sett dem i virkeligheten gir ikke nødvendigvis noen bedre garanti. Selv har jeg hatt besøk av til sammen 5 stykker jeg har møtt på nett. 2 av dem hadde jeg kortvarige forhold med, hvor vi fant ut av vi ikke passet sammen likevel, 1 av dem ble en god venn, 1 ga inntrykk av å ville ha et forhold mens han egentlig bare var ute etter sex og 1 er jeg nå gift med på 14. året. Også har det vært 3-4 stykker jeg har planlagt møte med, men som aldri har dukket opp, da det har vist seg at de egentlig kun var ute etter nettflørten.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ville bedt ham ta inn på hotell i første omgang, og så heller invitere ham hjem til deg hvis alt klaffet. Man vet aldri, like greit å møtes offentlig første gangen. Jeg møtte min samboer på nettet, og vi møttes ute blant folk første gangen. Dagen etter inviterte han meg hjem til seg på middag. Vi har forøvrig vært sammen i snart 8 år
Musemorbr / Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Jeg møtte min mann på den måten. Nå sitter vi her fire år etter, som en lykkelig familie på 3. Jeg inviterte han hjem til meg med forbehold om hotell hvis det gikk feil vei. Vi innså øyeblikkelig at kjemien oss i mellom var like sterk fysisk, så vi startet på vårt liv sammen og har nesten ikke vært en dag fra hverandre. Med oss var det virkelig ekte kjærlighet ved første blikk, og vi er fremdeles veldig forelska. Det kan gå veldig bra. Prøv!
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg ville også sagt at han fikk ta inn på hotell. Da har du muligheten til å både invitere han til å være hos deg og til å få fred uten at du er frekk. Jeg har truffet et par fra nettet og alle har jo forsåvidt vært helt ok uten om 1 som var lystløgner og jeg irriterer meg over at jeg traff han, brukte tid (og penger) på han og at jeg lot meg lure så lenge (1-2 mnd, han bodde på østlandet). Men jeg har alltid truffet dem ute og vært med dem hjem.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Ja han foreslo selv å ta inn på hotell til å begynne med, til vi ser hvordan dette går. Gjør meg ganske mye tryggere at han selv sier dette. Så tror nok det er et bra forslag Så spennende, ser det er mange flere som har vært i min situasjon! Men det er vel ganske vanlig idag å treffe noen på nettet sammenlignet med før, regner med at om man tar sine forhåndsregler, så går det vel som regel veldig bra Takk for svar HI
Gjest Mentha & Junior Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Kjempebra at du er litt skeptisk og ikke hopper i noe med lukkede øyne. Er nok greit å i alle fall gå ut i fra at han skal bo på hotell, så får dere jo se om du inviterer med han hjem, eller om dere kanskje tar en hotellhelg sammen om alt klaffer. Da jeg traff min mann, på omtrent samme måte, var vi enige om at han ikke skulle bo hos meg, så han fikk ordne seg med overnatting på annen måte. Vel, det viste seg at det ikke ble nødvendig med annen overnatting, men det er alltid godt å vite at man har alternativer. Synes det høres kjempespennende ut, og romantisk at han kommer fra England for å treffe deg. Sukk Håper dere finner ut at det klaffer for dere, men uansett er det kjempebra å ta steget, så får du treffe mannen og se hvordan det går. Det verste som finnes er å sitte i ettertid og lure på om det kunne ha blitt noe. Masse lykke til!
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Møtte selv mannen min på nett, og vi bare hoppet i det 6 år etter har vi barn sammen, er gift og lever livets glade dagen Flott at han selv ønsker å bo på hotell, det syns jeg dere skal gå for. Hvertfall første natta Lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Ja syns selv også det er veldig romantisk at han kommer hit fra England Det utviklet seg fra å være to som bare hadde hverandre på vennelisten til at vi begge to er ganske betatt av hverandre. Ville nok angre om jeg aldri tok kjangsen og møtte han, men syns man skal ha litt sunn skepsis. Gleder meg iallefall til å se hvordan dette blir
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 jeg møtte en fra nord norge da jeg var 14-15 år vi hadde daglig kontakt over tlf msn og webcamera. da jeg var 16 fløy jeg opp til han og angrer ikke på det. men når jeg tenker på det i dag så skjønner jeg ikke at mamma turte å la meg gjøre det. Ho hadde snakket med moren hans før jeg reiste men dette kunne jo også bare vært nøye planlagt av en gris langt vekk. Men vi ble sammen og han flyttet hit hvor jeg bor, men det endte etter ett par år.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Det kan være lurt å møtes på et offentlig sted første gang. kafe, restaurant eller lign.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 jeg anbefaler deg sterkt å be ham ta inn på hotell. Jeg fikk selv besøk utenlandsfra i en helg, og det ble skikkelig, skikkelig dårlig... Han var superkeen, mens jeg overhodet ikke var interessert etter å ha sett ham i virkeligheten... Helt forferdelig å måtte avvise alle tilnærmelser, han tok for det selvfølge at vi skulle sove i samme seng osv, nei det var heeelt grusomt
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har også møtt en del fra nettet, bl.annet han som er min største kjærlighet.. Vi pratet noen måneder på samme måte som dere og så kom han kjørende en helg (turen tok 8 timer for han) etter han hadde vært på seinvakt (!), var hos meg i to dager og så ble jeg med han hjem en ukes tid, før han kjørte meg helt hjem igjen.. Måtte jo være en skikkelig fyr som gjorde så mye for meg og det viste han seg å være også Tok ikke lange tiden før han hentet flyttelasset mitt Så man burde absolutt ta sjansen når man har en god følelse for noe.. kanskje blir du skuffet, eller så har du truffet drømmeprinsen Liker ideen her om at han tar inn på hotell, men bortkasta penger om dere finner tonen da Han får bestille for en natt om gangen kanskje?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 8. juni 2012 #15 Skrevet 8. juni 2012 Inviter han til stedet du bor, på hotell, da slipper du risikoen ved å få han i huset, og slipper å måtte kaste han ut om det ikke går som du vil. Møt han på et ofentlig sted, eller ha "nødhjelp" av naboer du stoler på. Her inviterte jeg en jeg møtte på nett hjem til meg, bodde i samme området, ordnet med to naboer, så om jeg ga singnal (tente lampa i vinduet mitt) så kom dem ned for å hjelpe. Fyren kom, og pladask ble jeg :-p For å si det slik, naboene trengte ikke å komme, i dag er vi samboere, har to barn og er forlovet.. Vel, delvis forlovet :-p Ringene ligger i eska etter en vansklig periode, men vi forblir sammen, så er vel på tide å finne frem ringene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå