Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Jeg laget meg en facebookprofil for snart 2 år siden. Benyttet den et par dager og fikk en del venner, men så ble det ikke mer med meg.. Litt treg jeg da Nå nesten 2 år etter (og masse venneforespørsler...) har jeg lyst å ta opp tråden igjen,men det er nesten litt flaut i og med jeg har vært så fraværende. Hva kan jeg skrive på statusen min? Noen morsomme forslag?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 "Bare veloppdragne piker skriver dagbok. De andre har ikke tid. Jeg er veloppdragen og jeg finner tid, også til å stadfeste min tilværelse på Facebook"
Himmel og hav Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 "Ooops! Jeg må ha duppet av...Har det skjedd noe her mens jeg var borte?"
Cat.68 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 "Ooops! Jeg må ha duppet av...Har det skjedd noe her mens jeg var borte?" Hehehe Den var god
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Haha;) Jeg tror det blir denne! Men tar gjerne mot flere. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå