Gå til innhold

Hjelp en bekymret jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så bekymret for at jeg faktisk ikke kan få barn , men i 2 uker nå har jeg vært kvalmen og noen ``mens`` murringer i magen som kommer og går .

Kvalmen kommer ofte på kvelden og våkner jeg på nettene kommmer den ganske fort. Den varer ikke lenge på morgningen brystene er overhode ikke ømme..

Mens skulle vært der den 5 så alså ikke kommet.

Noen synske som kan se om jeg kan bli gravid , når jeg kan eller evt om jeg KAN bli gravid?

Plis! :)

Født 240492

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er synsk og du er gravid.

Skrevet

Er du synsk , eller er dette bare tull?

Er noe jeg lurer stærkt på , så håper du er ærlig ;-)

Skrevet

Jeg vet om en synsk som gir 99.9% riktig svar. Navnet er Clearblue.

Skrevet

Jeg vet også om denne , men har ikke noe her og nå! er noe jeg lurer på her og nå derfor jeg spørr.

Så noen som vet?

Skrevet

For guds skyld, kjøp deg heller en test i morgen tidlig viss du lurer så fælt, nå er det jo natta uansett!

Skrevet

Det er mitt valg hva jeg lurer på , om du ikke er til hjelp så ikke skriv da?

Skrevet

Jeg er ikke synsk, men krysser fingre og tær for at du er gravid! :) Lykke til!!

Skrevet

Jeg er til hjelp hvis jeg råder deg til at Clearblue er mer til hjelp enn en "synsk" her inne, etter som du ikke skjønner det selv! ;)

Skrevet

Hvordan skal noen vite dette her og nå? Hvordan skal du stole på at en "synsk" person på et nettforum er synsk. Hvis jeg sier det du vil høre, ja du er gravid, dropper du da å teste? Hvis det gjør det mindre bekymret, så kan jeg godt si det: gratulerer, du er gravid! :D

Hvis dette er en stor bekymring i din alder, og to dager etter forventet mens, så vil du få deg noen ubehagelige overraskelser i livet, spesielt når du blir mamma.

Men uansett, gratulerer med baby'n i magen og lykke til i svangerskapet og tiden videre! :)

Skrevet

Bekymringene mine er så store som dem er fordi jeg ble misshandlet som barn av min egen far , han ble så fratatt omsorgen .

Jeg var gravid for 2 år siden men mistet barnet, er en del av meg som mangler. Mens har vært uregelmessig etter dette.

Forstår poenget ditt anonym men folk er forsjellige jeg bekymrer meg for sånne små ting.

Jeg er født i bekymring , og savner den delen av meg som ikke er her.

Man kan ikke stole på en synsk her inne , men hadde vært ok og fått noen forsjellige svar , å at du sier gratulerer med svangerskapet osv tar jeg som usæriøst ettersom du skrev at du bare skulle si det.

Men noen forsjellige ord fra`` synske `` her inne er til mer trøst og så etterpå kjøpe en test i morgen.

I forrige svangerskap viste ikke testen før jeg var ganske langt ute. Derfor tørr jeg egentlig ikke og teste meg evt om jeg er så tidlig !

Skrevet

Jave, beklager den over. Leit at du har opplevd mye vondt. Men et råd er å heller kontakte lege, psykolog, etc som kan hjelpe deg med problemene. å ty til synske eller nettforum kan ikke gjøre ting bedre, det gir deg mer falske forventninger, jeg tror du trenger realistiske svar. Ta kontakt med lege, de tar en test og er du ikke gravid så kan du snakke om bekyringene dine. Er du gravid kan du også snakke om det du synes er vanskelig og det som har vært vanskelig.

Lykke til (og det mente jeg istad også)

Skrevet

Dumt at du har opplevd noe så vondt i livet :( håper det går din veg og at din får en positiv test når du tester!:) masse lykke til, oppdater når du har tatt testen ;) nysgjerrig som jeg er! Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...