Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Begynte å slanke meg på mandag og har ikke målt eller veid meg enda, men fikk nettopp bevist for meg selv at det funker! På mandag kom magen min borti mannen sin hver gang vi hadde sex. Nå kom denikke borti i magen hans! Gleder meg til å måle og veie i morgen
PeppaPig Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 hahaha super måte å finne ut at dietten funker på! Hvordan er det du slanker deg da? Teller du kalorier, har du begynt å trene mer?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Ja, er ikke dumt å finne det ut på den måten Spiser frokost, lunsj, middag og kvelds. Spiser musli, havre osv. Så jeg er mett lenge g det funker tydeligvis
PeppaPig Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Så du har ikke noen supertriks å dele annet enn å spise ofte og sunt da Jeg vet med meg selv at jeg sliter med porsjonsstørrelsene mine. Spiser jeg noe som er godt så forsyner jeg meg gjerne både 2 og 3 ganger.. Sukk... Er en grunn til at jeg holder meg unna buffeter og "all you can eat" steder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå