Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Minsten slutter i barnehagen nå straks, og jeg føler for å gi de ansatte en liten oppmerksomhet, så da lurer jeg på hva dere ville ha gitt? Foreløpig sitter jeg med tre alternativer; 1. Et fint krus, te & sjokolade 2. En håndkrem & sjokolade 3. Termokopp eller drikkeflaske Jeg vet det er ulike meninger om gaver til ansatte i barnehager, men det er ikke den diskusjonen jeg vil starte. Jeg spør bare om råd ang valg av gave
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ville gått for nr 1. Det ga vi til alle de ansatte til jul (men hadde kaffe i stedet for te). Pakket det inn i cellofanposer med en sløyfe.
butt Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Hadde også valgt nr 1, hyggelig oppmerksomhet uten at det ble "for mye"
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Ville også gått for nr.1 og jeg tror at jeg skamløst skal rappe din idè kombinert med kaffen og cellofanposer fra Kira
Gulljnta Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg ville heller gitt noe til avdelingen, f.eks en cd med barnemusikk eller et spill.
**lykke!!** Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Nr2, en barnehageansatt får etterhvert maaaaange krus. pluss at en barnehageansatt vasker henda maaange ganger i løpet av en dag og blr tørr på henda!!
Flettfrid og lilleprins Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Ikke 1'rn, hva skal en med ett krus?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Her er et fint tips syns jeg: https://www.facebook...&type=1
Gjest AnneS Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jeg gir heller noe til alle i bhgen. Gav en bok fra gutten min da han slutta, og jenta mi vil gi bhgen en CD når hun slutter På den måten får mange glede av det i mange år
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Nummer 1 Her skal barna også bytte barnehage og jeg har laget en liten kurv med diverse delikatesser til alle de ansatte på avdelingen Bestillte fra Lunehjem.no, men gourmetpikene.no har også mye snadder Blant annet gir jeg de ansatte te, marmelade, litt gourmetkjeks + + Noe de kan kose seg med i lunsjpause
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 #10: Så fint! men bor i Midt Norge, og det så ikke ut til at gourmetpikene sendte. Men takk for tipset! HI
Sunnybeach4gull :) Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Gourmetpikene.no er nettbutikk, bor selv høyest oppi nord om må ty til nettbutikker for å få tak i det meste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå