Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Stakkar, får mme. Tre dager siden bæsj og tydelig vondt imagen... Får malt men kjempehumør... Hva kan virker? Er 2 måneder.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Barnelegen sa til meg når vi hadde samme problem at jeg skulle ta vaselin på en qtip og stikke den så vidt innenfor rumpehullet og rotere den veldig forsiktig. Da løser det opp og hjelper barnet siden det får igang trykkerefleksen. Følte meg helt jævlig når jeg gjorde det, men det hjalp virkelig!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Vondt i magen, men i kjempehumør? Vet ikke om jeg helt forstod sammenhengen. Jeg har brukt q-tips med litt spenol eller vaselin på og stukke rett innenfor åpningrn og" rørt" litt med om det har blitt for ille, da blir det ofte gang på det. Syns det er bedre enn å gi for mye som skal gi fart på magen, det er vanskeligere kontrollere mengden i og mde at det ikke har umiddelbar virkning, så har det plutselig blitt for mye.
Squirrel79 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Går ellers an å ha maltekstrakt i flaskene med melk. Det funket her i huset. Ta en knivsodd først, og bland med en flaske melk. Evt øk mengden om det ikke funker.
Dini Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Min jente hadde 2-3 dager mellom hver gang hun måtte bæsje frem til dagen hun begynte på grøt. Så lenge babyen virker i fin form tror jeg virkelig ikke det er noen grunn til bekymring. Virker det derimot som babyen har vondt i magen og trykker, men ingenting kommer ut, ville jeg blitt reddere. så jo nå at ungen har vondt i magen.. Sikker på at det ikke bare er luft? Endret 7. juni 2012 av Westroze og tulla♥©
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå