Gå til innhold

Ble helt forelska i dette skjørtet, men hva passer til det?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dongrijakke, stram enkel topp under og conversesko kanskje? Skal veldig mye til for at dette ikke blir skikkelig kjerring, så ha røft tilbehør.

Skrevet

Ok...røff tilbehør...got it :)

Takk.

HI

Skrevet

Agreed. Det var ganske konete...

Evt litt bohemsk lys topp og sandaler i naturskinn...

Skrevet

Ja dette kan fort bli skikkelig kjerring... Spesielt hvis du ikke har en smekker kropp og kan bruke en tettsittende topp til. Røffe støvletter kan gå, eller elegante sandaler.

Skrevet

Dette er absolutt ikke et kjerringskjørt! Synes det så supertrendy og spot on ut! Jeg ville stylet det med trang tanktop, gjerne m bryterrygg og ballerinasko. Evt høøøøøye kilehæler. Håret opp i en stram knute! Topp det med et stort etnisk smykke i halsen. Voila!!

Skrevet

Kommer jo litt ann på hvilken fasong en har. Jeg som har tynne lår og bein, men pløsete mage hadde sett ut som en bedehuskjerring uansett i det skjørtet.

Skrevet

Wow, mange supre tips her. Tusen takk folkens :)

Jeg er slang og høy så jeg tror muligens at jeg kan gå med et slik kjørt. Men tror ikke ballerina sko eller elegante sandaler er så dum altså. Og en fin topp.

Skal bare bestille den og se hvordan den ser ut. Er den ikke fin eller passer til meg, så sender jeg den tilbake.

Supert dette her :)

Skrevet

Takk for tipsen #10

Tror jeg skal prøve meg frem med det jeg har hjemme. Pleier ikke å gå med lang skjørt, bare til rett under knærene. Så skal bli spennende å prøve noe nytt nå.

;)

Skrevet

Så absolutt finere ut med belte ja :) Ja, jeg skal prøve meg frem og se hva som passer. Må bare se hvordan skjørtet ser ut først :)

Hi

Skrevet

Da har jeg bestilt skjørtet. Tusen takk for mye bra tilbakemelding. Skal se om jeg ikke kan prøve meg frem med litt forskjellige tilbehør, topper og sko :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...