Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 http://www.ellos.no/d/Underdeler-Skjort/Somewhere/_/N-1z141puZ1z141s3Z1z140fqZ1z141od?Nr=372516 Jeg er dessverre dårlig på det med mote. Så lurer på hva slags topp og sko passer til skjørtet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 En dongrijakke, stram enkel topp under og conversesko kanskje? Skal veldig mye til for at dette ikke blir skikkelig kjerring, så ha røft tilbehør.
L-8 Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Agreed. Det var ganske konete... Evt litt bohemsk lys topp og sandaler i naturskinn...
Pigalopp:-) Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Ja dette kan fort bli skikkelig kjerring... Spesielt hvis du ikke har en smekker kropp og kan bruke en tettsittende topp til. Røffe støvletter kan gå, eller elegante sandaler.
Tingenes Herre Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Dette er absolutt ikke et kjerringskjørt! Synes det så supertrendy og spot on ut! Jeg ville stylet det med trang tanktop, gjerne m bryterrygg og ballerinasko. Evt høøøøøye kilehæler. Håret opp i en stram knute! Topp det med et stort etnisk smykke i halsen. Voila!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Kommer jo litt ann på hvilken fasong en har. Jeg som har tynne lår og bein, men pløsete mage hadde sett ut som en bedehuskjerring uansett i det skjørtet.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Wow, mange supre tips her. Tusen takk folkens Jeg er slang og høy så jeg tror muligens at jeg kan gå med et slik kjørt. Men tror ikke ballerina sko eller elegante sandaler er så dum altså. Og en fin topp. Skal bare bestille den og se hvordan den ser ut. Er den ikke fin eller passer til meg, så sender jeg den tilbake. Supert dette her
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 http://www.ellos.no/...141od?Nr=343315 #7 her, aner ikke hva du liker, men dette kan fungere, vil si uansett hva du gjør, kjøp det du liker
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #11 Skrevet 7. juni 2012 Takk for tipsen #10 Tror jeg skal prøve meg frem med det jeg har hjemme. Pleier ikke å gå med lang skjørt, bare til rett under knærene. Så skal bli spennende å prøve noe nytt nå.
Gjest AnneS Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Ti måter å style et maxi skjørt på: http://www.teenvogue.com/style/trend/trendspotting/2011/05/personal-style-blogger-trend-maxi-skirt#slide=1 Jeg ville nok ha gått for en tight tanktopp, kanskje et belte, kule solbriller og høye sandaler. Langt, mykt hår hengende løst. Litt bohemstil kanskje. Eller så kan du jo rocke det opp litt med boots, tanktop og en kort skinnjakke Lykke til
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #13 Skrevet 7. juni 2012 Så absolutt finere ut med belte ja Ja, jeg skal prøve meg frem og se hva som passer. Må bare se hvordan skjørtet ser ut først Hi
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #14 Skrevet 7. juni 2012 Da har jeg bestilt skjørtet. Tusen takk for mye bra tilbakemelding. Skal se om jeg ikke kan prøve meg frem med litt forskjellige tilbehør, topper og sko HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå