Gå til innhold

veeeldig svær nese på 3d

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk litt sjokk da jeg så babyen vår på 3d ultralyd , vakrest i verden men for en potetnese, er ikke det merkelig når de er så små? Jordmora hadde vel sagt om den ikke var som den skulle? jeg turte ikke spørre ,men kanskje det var noe svulst på den eller noe? huff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg sammen og gled deg til babyen din kommer. Du må nok bare ta den nesen du får.

Skrevet

Babyen vår hadde også stor nese på 3D ul. Hun kom ut og hadde og har fortsatt en bitte liten søt nese :)

Skrevet

Haha for et svar da ,hehe Jeg mener seriøst at jeg ble redd etterpå om babyen har en feil på nesa si ,ikke utseendemessig men plager for babyen .

Skrevet

Min hadde også veldig stor nese på 3d, men når ungen kom ut var nesa liten. Så tror det har noe med at nesa er nærmere og at den da virker større. Så du trenger ikke tenke på det.

Skrevet

En av grunnene til at mange fraråder 3D-ul er at utseende kan bli temmelig forvridd og er du uheldig med vinklingen ser ansiktet helt vanskapt ut. Er mange som har blitt vettskremt av 3D-ul.

Skrevet

Så ut som lille her hadde snusleppe! :P

Skrevet

Det første jeg spurte om etter at hun var født var om hun var frisk, neste spørsmål var om nesen var normal :D Jeg var overbevist hele svangerskapet om at den var deformert, men at jeg kom helt sikkert til å syns hun var den vakreste i verden uansett. Og det var hun jo, men med verdens aller mest perfekte nese ;)

Skrevet

Jenta mi så ut som om hun hadde et veldig uheldig trekk fra farssida si, noe jeg faktisk var litt redd for at hun skulle få. Jeg spurte faktisk hun som tok UL om hun så det samme, men hun bare lo det bort.

Jenta kom ut akkurat som hun så ut på UL hun, men da var jeg i hvertfall forberedt på det. Dessuten var hun selvsagt helt nydelig også- selv med det uheldige trekket!

Det blir nok bra uansett, HI, og tenk at du er så heldig at du skal bli mamma!

Skrevet

Min så veldig rar ut på 3D. Så ut som potetnese ja, men kom ut og var såå skjønn, med masse hår, vanlig nese og skikkelig personlighet. :) 3D lyver nok litt gitt :P

Skrevet

Hahaha, jeg synes de ser rare ut på ul uansett jeg, selv om jeg aldri har sett de i 3D :P Iallefall når de er veldig store. Ser helt annerledes ut i virkeligheten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...