Gå til innhold

Har du hatt jordfar?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen her har hatt jordfar ved fødsel, og ikke jordmor?

Jeg må faktisk tenke meg om, har jeg sett en jordfar noengang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde jordfar, jordfar Paul, og var veldig glad for at jeg fikk ham. Han er veldig flink, er veldig godt likt og har fått masse skryt, noe jeg etter fødsel kan slutte meg til. Jordfar Paul er konge :)

Skrevet

Jeg har hatt en jordfar, og han var helt herlig :D Han fulgte opp meg mye under mine innleggelser før fødsel og vi hadde et veldig godt forhold.. Alle skryter av han, og det er virkelig på sin plass :) Flink til å fordele arbeidsoppgaver på pappaen og, så han fikk være med å gjøre litt.. Jeg håper å få han om det blir en neste og :)

Skrevet

Ikke jordfar, men en nydelig turnuslege var med på fødselen til eldste. Det ble litt drama, han satt fast og måtte hjelpes ut med vacum.

Det var også han som sydde to "pyntesting" etterpå som han sa.

Han hadde hestehale, og så ikke eldre ut enn 20 år. Hehe, litt snål opplevelse, men han var utrolig rolig og behagelig.

Skrevet

Nei, men jeg hadde mannlig fødselslege. Han var der mye i løpet av fødselen av forskjellige grunner. Gikk gjennom tre skift jordmødre, men hadde samme lege gjennom hele fødselen, Det var veldig fint å ha noen som skapte kontinuitet.

Han var rar på sin måte, men tillitsvekkende pga at han var ærlig hele veien. Sa ved to anledninger at "dette forstår jeg ingen ting av, jeg må konsultere overlegen", han var lege i spesialisering som det nå heter (tidligere ass. lege).

Skrevet

Oki :)

Så bra dere har hatt bra opplevelse med det da :)

Jeg måtte bare tenke meg om, for jeg tror jaggu ikke det er på sykehuset jeg skal føde?

Skrevet

Jeg har ikke hatt en jordfar, men jeg har hatt en mannlig jordmor ;) Det heter ikke jordfar, jordmor er en beskyttet yrkestittel (bare for å flisespikke litt, hehe)

Hatt en kjempeflott mannlig jordmor på Rikshopitalet, han fulgte meg igjennom svangerskapet. Han er veldig dyktig og flink til å kommunisere, så mannen min var veldig fornøyd også.

Skrevet

Nei, hadde bare farmor.

Skrevet

Tror julenissen kunne vært til stede uten at jeg hadde merka det, jeg var mer enn opptatt med å få ut ungen :P

Skrevet

haha jovisst har jeg hatt en mannlig jordmor. Jeg var 17 år og inn døra kommer en svæææær negermann ;) Ble litt forskrekket først, men mannen var flink og hyggelig så gikk helt fint, men vart litt skræmt ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...