Gå til innhold

har så lyst å kjøpe baby klær


peanutts82

Anbefalte innlegg

men vet ikke hvilke størrelse. vil bare kjøpe et lite unisex plagg :P en liten body kanskje. men skal jeg velge størrelse 50 eller 54?

Jeg var selv 50 cm og 2850g når jeg ble født. har det noe å si? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte 50, noe som fort ble for smått og 56 som ble for stort da gullet var 51 cm.

Men kjøp noen i størelse 51-52 og litt oppover. Sykt hvor fort de vokser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ville ikkje kjøpt for mye av str 50 hvertfall.. etter erfaring så er 56 en str som passer greit om barnet er stort, og ikkje for stort om barnet er normalt heller..

men om du på noen måte forventer en liten baby bør du kansje ha ett par ting i 50.. eg rekner med stor baby denne gangen og så eg kjøper kun 56 og oppover :P da får eg hvertfall brukt det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min jente var stor hun, dvs 52 cm og veide 3890, men hun brukte likevel str 50 første ukene, er jo som klær ellers, noe smått noe stort i str! :) kommer til ha noe 50 denne gang og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar mommies... da går jeg for 54/56 så ser vi hvor stor peanutts er ved fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å kjøpe en body eller noe i str 50 :-). Vi fikk beskjed om å bare kjøpe 56 - noe vår sønn på 50 cm druknet i. Vi måtte ut og handle en del i str 50. Han brukte til og med noen klær i str 48 i starten, som er den minste str på HM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koselig å kjøpe en body eller noe i str 50 :-). Vi fikk beskjed om å bare kjøpe 56 - noe vår sønn på 50 cm druknet i. Vi måtte ut og handle en del i str 50. Han brukte til og med noen klær i str 48 i starten, som er den minste str på HM.

 

åhhhhh smelter bare ved tanken... str. 48.. hihihihi... såååååå søøøøøt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å kjøpe en body eller noe i str 50 :-). Vi fikk beskjed om å bare kjøpe 56 - noe vår sønn på 50 cm druknet i. Vi måtte ut og handle en del i str 50. Han brukte til og med noen klær i str 48 i starten, som er den minste str på HM.

Visste ikke at HM hadde strl 48 :) Da vet jeg hvor jeg kan kjøpe små klær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å kjøpe en body eller noe i str 50 :-). Vi fikk beskjed om å bare kjøpe 56 - noe vår sønn på 50 cm druknet i. Vi måtte ut og handle en del i str 50. Han brukte til og med noen klær i str 48 i starten, som er den minste str på HM.

Visste ikke at HM hadde strl 48 :) Da vet jeg hvor jeg kan kjøpe små klær :)

 

KappAhl har og i smått/prematurt! Sjekk ut newbie kolleksjonen, masse fint :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å kjøpe en body eller noe i str 50 :-). Vi fikk beskjed om å bare kjøpe 56 - noe vår sønn på 50 cm druknet i. Vi måtte ut og handle en del i str 50. Han brukte til og med noen klær i str 48 i starten, som er den minste str på HM.

Visste ikke at HM hadde strl 48 :) Da vet jeg hvor jeg kan kjøpe små klær :)

 

KappAhl har og i smått/prematurt! Sjekk ut newbie kolleksjonen, masse fint :-)

Takk for tips :)

 

Jeg savnet klær i 44 til førstemann, så skal være forberedt på nestemann :) Alt er rimelig likt på svangerskapet, så blir spennende å se hvor stor han blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda brukte 50 i 6-8 uker.........Kjøpe sommerkjoler i 62 til frøkna som ble født i slutten av juni. De passet i oktober.....

 

Men tror likevel jeg kjøper mest 56 nå, i alle fall i ull, siden det er så dyrt. Så får jeg kjøpe litt mer bomull i 50 om det blir gutt denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg går mest for 56. Eldstemann var 2 880 g og 48 cm og passet i str 50 i en del uker. Så kom nestemann på 4 270 g og 52 cm, prøvde en pysj på han i str. 50, den var nesten vanskelig å få av igjen så ble ikke mer 50 på han for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...