Gå til innhold

gravid med søsken nummer 4


Arnolda

Anbefalte innlegg

Så er jeg visst på vei med nr 4. Nr 4 i rekken med prevansjon. Det er visst ikkenoe som biter på meg. Førstemann på P sprøyte. nr. 2 på p-stav. tredjemann på hormonspiral og sistemann på kobberspiral i kombinasjon med p pille. Nå skal gubben sterilisere seg- ENDELIG. Noen andre med tre egne barn fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ... jeg skjønner at dette ikke er så gøy når man faktisk prøver å forhindre det, men som prøverørs-person så blir jeg jo rett og slett litt misunnelig når jeg hører hvor lett det er for noen! Selv mistet jeg nå i uke 7, og får ikke ny sjanse før til høsten igjen, så skulle gitt mye for å bytte plass med dere ;) Dere får trøste dere med det når dere synes det blir litt for mye av det gode med 4 stk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... jeg skjønner at dette ikke er så gøy når man faktisk prøver å forhindre det, men som prøverørs-person så blir jeg jo rett og slett litt misunnelig når jeg hører hvor lett det er for noen! Selv mistet jeg nå i uke 7, og får ikke ny sjanse før til høsten igjen, så skulle gitt mye for å bytte plass med dere ;) Dere får trøste dere med det når dere synes det blir litt for mye av det gode med 4 stk!

Dessverre kjenner jeg altfor mange som må ha en eller annen form for assistert befruktning, det være seg hormon behandling, insiminering eller annet. Skjønner ikke hva vår generasjon har fått i seg for at det har blitt slik. Lykke til Mira 76. Neste gang er det din tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...