Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så er jeg visst på vei med nr 4. Nr 4 i rekken med prevansjon. Det er visst ikkenoe som biter på meg. Førstemann på P sprøyte. nr. 2 på p-stav. tredjemann på hormonspiral og sistemann på kobberspiral i kombinasjon med p pille. Nå skal gubben sterilisere seg- ENDELIG. Noen andre med tre egne barn fra før?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143943962-gravid-med-s%C3%B8sken-nummer-4/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe ... jeg skjønner at dette ikke er så gøy når man faktisk prøver å forhindre det, men som prøverørs-person så blir jeg jo rett og slett litt misunnelig når jeg hører hvor lett det er for noen! Selv mistet jeg nå i uke 7, og får ikke ny sjanse før til høsten igjen, så skulle gitt mye for å bytte plass med dere ;) Dere får trøste dere med det når dere synes det blir litt for mye av det gode med 4 stk!

Hehe ... jeg skjønner at dette ikke er så gøy når man faktisk prøver å forhindre det, men som prøverørs-person så blir jeg jo rett og slett litt misunnelig når jeg hører hvor lett det er for noen! Selv mistet jeg nå i uke 7, og får ikke ny sjanse før til høsten igjen, så skulle gitt mye for å bytte plass med dere ;) Dere får trøste dere med det når dere synes det blir litt for mye av det gode med 4 stk!

Dessverre kjenner jeg altfor mange som må ha en eller annen form for assistert befruktning, det være seg hormon behandling, insiminering eller annet. Skjønner ikke hva vår generasjon har fått i seg for at det har blitt slik. Lykke til Mira 76. Neste gang er det din tur :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...