☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Sola tittet fram her, og jeg fant fram knebuksene. Leggene stod ikke i stil, og jeg hadde ikke tid til epilatoren. Derfor fikk leggene en omgang med skum og høvel. Det klør og svir Hvordan retter man opp skaden etter at man i et svakt øyeblikk har mishandlet leggene sine? En ting er sikkert, jeg kommer til å huske lenge at høvel bare passer til armhuler, i alle fall hvis man skal ut i sola etter barbering..
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Du skrubber de godt med en god peeling, smører på med litt sololje med faktor og peller deg ut i sola! Så napper du fra nå av
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2012 Takk for svar Ikke noe mer leggbarbering her, nei...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Er du sprø? Hvis det klør og svir , så irriterer man ikke huden ytterligere med en peeling????!!! Smør med aloe vera om du har det, eller dra og kjøp. Det beroliger huden, og det går sikkert over til imorgen. Da smører du med en nøytral bodylotion eller olje de første dagene og Så kan du kanskje ta en peeling. Lykke til!
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2012 Er du sprø? Hvis det klør og svir , så irriterer man ikke huden ytterligere med en peeling????!!! Smør med aloe vera om du har det, eller dra og kjøp. Det beroliger huden, og det går sikkert over til imorgen. Da smører du med en nøytral bodylotion eller olje de første dagene og Så kan du kanskje ta en peeling. Lykke til! Du har kanskje et poeng...aloe vera blir det i kveld, så ser jeg an tilstanden i morgen...
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Oi, aldri tenkt over at peeling irriterer, tenkt at det fjerner kløen. Har tenkt i mitt stille sinn kløen gjerne kommer av døde hudceller, produkter som sitter igjen eller hår som sitter igjen etter typ barbering.. Så har alltid skrubbet i vei jeg.. Men da er da kanskje ikke så lurt, men gal er jeg ikke altså, heller bare litt korttenkt her da. Men det funker jo på meg Sorry for dårlig råd stjerne
Von Hertelhofen Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Ja med peeling så strør du bare salt i såret... hold deg unna!
Tigerpote Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 Det har jeg aldri opplevd. Jeg barberer alltid jeg Tålte du ikke skummet da eller...?
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 7. juni 2012 Tror nok det var kombinasjonen skum, mekanisk irritasjon og sol som fungerte dårlig...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Sola tittet fram her, og jeg fant fram knebuksene. Leggene stod ikke i stil, og jeg hadde ikke tid til epilatoren. Derfor fikk leggene en omgang med skum og høvel. Det klør og svir Hvordan retter man opp skaden etter at man i et svakt øyeblikk har mishandlet leggene sine? En ting er sikkert, jeg kommer til å huske lenge at høvel bare passer til armhuler, i alle fall hvis man skal ut i sola etter barbering.. Jeg får også alltid irritert hud hvis jeg barberer like før soling. Ikke så uvanlig det:-)
☆☆☆ Skrevet 7. juni 2012 Forfatter #11 Skrevet 7. juni 2012 Jeg får også alltid irritert hud hvis jeg barberer like før soling. Ikke så uvanlig det:-) Jeg solte meg ikke, men det var sol ute. Jeg kjente at huden var irritert før jeg gikk ut, men tok bare på lotion og solkrem og regnet med det ville gå over. Har aldri opplevd slik irritasjon etter epilatoren, så jeg vil nok ta meg tid til det framover...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #12 Skrevet 7. juni 2012 Sånn blir leggene mine også om jeg barberer uten rennende vann å dem. Så jeg MÅ barbere leggene i dusjen. Du må bare smøre, så går det jo fort over. Men la dem få litt ferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå