Gå til innhold

Hvor gammel er ungen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er 6 mnd i morgen hvis jeg går utifra datoen. MEN, hvis jeg teller uker, så er hun 26 uker gammel, altså 6,5 mnd. Så hvor gammel er hun egentlig... Teller dere mnd eller uker?

Håper dette er forståelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun er 6mnd i morgen så er det jo så gammel hun er. 26 uker er da ikke 6,5 mnd.... 6 mnd er et halvt år, verken mer eller mindre.

Skrevet

Det er ikke fire uker i en måned, hvis det er det du tror og går ut i fra i regnestykket ditt. Hvis det er seks mnd. siden ungen ble født i morgen, så er hun seks mnd. gammel i morgen.

Skrevet

Jeg telte aldri uker på babyen når han var født. Var forvirrende nok med uker i svangerskapet.. :P Pleide å si at han var 6mnd, eller 6,5.. Litt etter hva som var næmest. Ikke vist å gjøre det mer innviklet en det.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Altså, nå er det jo 52 uker i et år, sånn vanligvis, og 26 uker jo da nøyaktig et halvt år.

Skrevet

Herregud, nå er jeg forvirret... Jeg har vist komplisert ting litt!

Men da skal jeg gjøre det enkelt å si at ungen er 6 mnd.

Hehe, må le litt av meg selv:)

HI

Skrevet

Altså, nå er det jo 52 uker i et år, sånn vanligvis, og 26 uker jo da nøyaktig et halvt år.

HI regner tydeligvis at 1 mnd er 4 uker, så da her vi 13 måneder i året! Dermed blir det enda flere dager å arbeide, enda lengre mellom julekveldene, men også er ungene våre små litt lengre, og VI blir ikke så fort gamle!! :D Hipp Hurra!

Skrevet

Jeg har alltid regnet at ungen "fyller" en mnd den datoen den har bursdag. Altså er man født den 17. Juli er man 6 mnd 17 januar. Aldri vært ute for noen som teller uker på ungene sine, bortsett fra første mnd kanskje. Går jo an å si at ungen er tre uker, men ikke tjue uker;-)

Skrevet

Det er jo ikke akuratt 4 uker i en mnd.

Skrevet

Juni for eksempel har 4 uker og 3 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...