Mimmi84 Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 lurer på om gutungen på 2 1/2 kan ha dette, men den karakteristiske høye feberen har ikke vært til stedet. Han har vært temmelig sutrete og nå etter 3 dager har han fått et utslett som likner meget på det jeg ser av bilder på nettet. noen som har hatt den 4 barnesykdom, så og si uten feber?
TPK Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Mini her hadde det i helgen. Eller dvs, jeg synes ikke symptomene stemte helt, men det var nå det de sa på legevakten... Begynte med at jeg oppdaget utslett på mage og rygg fredag ettermiddag, og så hadde han 38 i feber ved leggetid. Har ikke vært noe dårlig tidligere i uken som vi har merket i alle fall. Lørdagen hadde han mer feber (39,5), og prikkene var spredd seg til hele kroppen. Så vi gikk på legevakten, og de mente det måtte være 4.barnesykdom. Ikke noe å gjøre med, bare gi Paracet mot feberen.
3 er nok! Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 I Oslo så er det en del tilfeller av fot -hånd og munnsyken nå, kanskje det er det? Min datter hadde ikke feber da hun hadde det for et års tid siden, hun hadde heller ingen klemmer i munnen, og prikker var rundt om på hele kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå