Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Og trives du? Jeg er selv apotektekniker og stortrives med det!
Gjest Sekretøsa Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 Nicket mitt er ganske avslørende, og jeg stortrives! Kollegaene er topp, og jeg gleder meg til å komme på jobb hver dag!
Voilà Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Kan vel ikke si at jeg jobber, men er student på fulltid, og kunne studert resten av livet (om jeg ikke hadde tenkt på penger) - eeelsker det!! =)
Von Hertelhofen Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 For tiden er jeg mamma på fulltid:) Til vanlig er jeg sykesøster.
YumYum2 Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Jeg jobber på bolig for psykisk utvilklingshemmede og stortrives! Bare synd bekkenet mitt ikke er enig
LilleBamBam+EnTil Skrevet 7. juni 2012 #6 Skrevet 7. juni 2012 Sykepleier, mamma og masterstudent. Og litt stolt av dette
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2012 #7 Skrevet 7. juni 2012 Opratør Hydro. Storkosa meg i jobben sjølv om det er drepandes het. Fra 50 til ca 80 grade sommertid
magpie Skrevet 7. juni 2012 #8 Skrevet 7. juni 2012 jobber med pianoundervisning, musikk fra livets begynnelse (altså "baby-sang") og musikk i barnehage, men dette året har jeg vært student og mamma og er veldig glad i jobben min, det er drømmejobben (bortsett fra arbeidstidene som er grunnen til at jeg no studerer..).
Gjest Kira med en av hver Skrevet 7. juni 2012 #9 Skrevet 7. juni 2012 Jobber med rekruttering og ansettelser av ingeniører til et firma innen gass- og oljebransjen, men er nå hjemme i permisjon.
C.L.H85 Skrevet 7. juni 2012 #10 Skrevet 7. juni 2012 Blir ferdig som student 18 juni Ellers er jeg mamma på fulltid fram til høsten, da skal jeg søke jobber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå